י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
נגמרו המילים

ילדותי? נתניהו העתיק ציוץ מגנץ ושינה בקטנה

קרב האשמות הערב בין גנץ לנתניהו, באשר לאשמה שלא מוקמת ממשלת אחדות, הגיע לפסים נמוכים, כאשר ראש הממשלה העתיק ציוץ תגובה של גנץ בטוויטר ושינה בו שתי מילים  

ילדותי? נתניהו העתיק ציוץ מגנץ ושינה בקטנה
הציוץ של נתניהו וגנץ צילום: צילום מסך טוויטר

מעשה ילדותי? יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ צייץ בסיום הפגישה הערב עם יו"ר 'הליכוד' כי "נתניהו הוכיח היום שוב: במקום שישראל תהיה לפני הכל, אצלו החסינות לפני הכל".

בתגובה, העתיק נתניהו את הציוץ תוך שינוי כמה פרטים ועקיצת יאיר לפיד. "גנץ הוכיח היום שוב:", כתב נתניהו, "במקום שישראל תהיה לפני הכל, אצלו יאיר לפיד לפני הכל".

כזכור, ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר 'כחול לבן' בני גנץ נועדו הערב (שלישי) בקריה בתל אביב לפגישה קצרה בת 45 דקות, על מנת לנסות ולהקים ממשלת אחדות ולסיים עם הסאגה הפוליטית הנמרחת. הפגישה, שסלע המחלוקת בה הוא הרוטציה על תפקיד ראש הממשלה - לא הניבה תוצאות, והמפלגות יצאו בקרב האשמות.

בליכוד טענו ש"כחול לבן ממשיכים לסרב להקמת ממשלת אחדות בשל הוטו שהטיל יאיר לפיד נגד הקמת ממשלת אחדות".

מ'כחול לבן' נמסר בסיום הפגישה בין גנץ לנתניהו כי "יו"ר הליכוד לא הביא שום הצעה חדשה התואמת את מצבו המשפטי ואת ההכרה בהפסד בבחירות, או שום הצעה חדשה בכלל. בפגישה אף סירב להתחייב על קווי יסוד לממשלה או כי ימנע מחתירה לחסינות אישית. בקיצור- נתניהו החליט בחירות".

 

עימות בטוויטר בנימין נתניהו בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד