י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"זהו עוד מעצר שווא"

התפתחות בפרשת הרצח של בני הזוג החרדי

רצח בני הזוג כדורי: שלושה בני אדם נעצרו ונחקרו, אחד מהם הוא עבריין מורשע. כמו כן, תושב העיר שכבר העיד בעבר בפרשה הובא לחקירה, אך הוא אינו חשוד בביצוע הרצח. מדובר בהתפתחות הדרמטית ביותר עד כה | הבת השכולה: המשטרה לא עדכנה אותנו, אך מחזקים את ידיה

התפתחות בפרשת הרצח של בני הזוג החרדי
הלווית הרב יהודה כדורי ז"ל ואשתו תמר ע"ה צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

כשנה לאחר שאותרו בני הזוג יהודה ותמר כדורי ז"ל בביתם שבשכונת ארמון הנציב בירושלים, כשהם ללא רוח חיים ועל גופם סימני אלימות, חלה היום (שלישי) התפתחות בפרשה שנותרה בגדר תעלומה עד כה.

שלושה בני אדם נעצרו ונחקרו, אחד מהם הוא עבריין מורשע. כמו כן, תושב העיר שכבר העיד בעבר בפרשה הובא לחקירה, אך הוא אינו חשוד בביצוע הרצח. מדובר בהתפתחות הדרמטית ביותר עד כה.

נזכיר כי בני הזוג בשנות ה-70 לחייהם נמצאו בשעות אחר הצהרים של יום ראשון ז' בשבט תשע"ט, כשהם דקורים וללא רוח חיים, בביתם ברחוב מרדכי אלקחי בשכונת ארמון הנציב בירושלים. צוותי מד"א קבעו את מותם של בני הזוג ונפתחה חקירת משטרה אינטנסיבית, בתחילה המשטרה חשדה כי פועל ערבי תושב מזרח ירושלים שעבד בניקיון באזור ביתם של בני הזוג במשך כ-20 שנה והוא נעצר כחשוד ראשון במעשה. המשטרה האריכה את מעצרו חמש פעמים - אולם בסופו של דבר הוברר כי אינו מעורב ברצח והוא שוחרר.

לאחר מכן עצרה המשטרה מספר חשודים נוספים, ביניהם אף קרוב משפחה של הזוג, ששוחררו גם הם לאחר מספר ימים. מאז נותר התיק ללא קצה חוט.

קרוב המשפחה שנחקר ושוחרר, אמר בשיעור תורה שמסר לאחר השחרור, "אני מודה לכל החברים היקרים שממש התקיים בנו 'ואנוכי עימו בצרה'. אומנם היינו במקומות ש'בגיא צלמוות – לא אירא רע כי אתה עמדי', אבל זכינו לחיזוק הגדול מעם ישראל, חיבוק הנפלא הזה, מי כעמך ישראל".

הוא סיים ואמר, "אנחנו מודים לכם ולכל אחינו בית ישראל, בכל מקום שהם, זו התפארת של עם ישראל. בהתחלה, שהיה אחד מגדולי הדור שזו כפרה גדולה, אני קצת דחקתי בליבי, לקחו ילד מהגן ואמרו שזה 'הכפרה', זה קצת לא מסתדר".

"בעזרת ה' יתברך עוד ימים יגידו, ונזכה בעז"ה לגלות טפח ולהסתיר טפחיים, מודים לקב"ה על החסד שעשה איתנו. נזכה בעז"ה שכאשר יענו אותו, כן ירבה וכן יפרוץ".

יהודה ותמר ז"ל חזרו בתשובה לפני מספר שנים, ובניהם מפארים את היכלי הישיבות. האב יהודה ז"ל שימש כרואה חשבון של מספר ישיבות ומוסדות תורה.

יצוין כי הבת השכולה, שרי הללי, אמרה ל-ynet כי המשטרה לא עדכנה אותם על המעצרים החדשים וכי "כולנו מקווים שהמעגל הזה ייסגר. מחזקת את ידי המשטרה וכוחות הביטחון שבאמת עושים מאמץ גדול לפענח את המקרה הזה".

עורך הדין יהודה שושן, המייצג את אחד החשודים ברצח, אמר היום כי הוא מכחיש כל קשר לאירוע. "זהו עוד מעצר שווא שמתבצע בתיק הזה, כפי שבוצע מספר פעמים בעבר", טען פרקליטו.

עורך הדין שי לוי, שייצג בעבר את בני משפחת כדורי שנעצרו בחשד לרצח יקיריהם, אמר היום ל-ynet: "כפי שאמרנו מלכתחילה, עוול נגרם לבני המשפחה שנעצרו בגין חשד לרצח המזעזע. אנחנו מברכים על כל התפתחות בחקירה שתוביל לפענוח הרצח".

 

יהודה ותמר כדורי ז"ל התפתחות דרמטית חקירת משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד