י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
נלכדה מתחת לרכבת הקלה

אסון מחריד הלילה בירושלים: בת 19 נדרסה למוות לעיני חברותיה

טרגדיה בירושלים: צעירה בת 19 נלכדה מתחת לרכבת הקלה בעיר ונהרגה סמוך לתחנה המרכזית • ארבע חברותיה שהיו עדות לתאונה לקו בהתקף חרדה ופונו לבית החולים • "מדובר בתאונה קשה ומזעזעת, כשהגענו למקום המראה היה קשה" • 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים

אסון מחריד הלילה בירושלים: בת 19 נדרסה למוות לעיני חברותיה
בת 19 נדרסה למוות תחת הרכבת הקלה בי-ם צילום: תיעוד מבצעי מד"א/כב"ה

אסון בלתי נתפס: הלילה (רביעי) בשעה 00:18 נפגעה הולכת רגל מהרכבת הקלה ברחוב יפו, סמוך לתחנה המרכזית בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם כונני איחוד הצלה שהגיעו למקום לא נותר להם אלא לקבוע את מותה של צעירה כבת 19.

בנוסף העניקו הצוותים הרפואיים טיפול רפואי לארבע צעירות, חברותיה של ההרוגה, שלקו בהתקף חרדה ופונו לבית החולים שערי צדק.

בוחני תנועה של משטרת ירושלים פתחו בחקירה וצוותי זק"א טיפלו בכבוד המת.

פאראמדיק מד"א עוז פולק סיפר: "מדובר בתאונה קשה ומזעזעת, כשהגענו למקום המראה היה קשה, ראינו צעירה כבת 19 לכודה מתחת לרכבת, היא הייתה ללא נשימה וללא דופק ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה, 4 מחברותיה שהיו עדות לתאונה לקו בהתקף חרדה ולאחר טיפול רפואי, פינינו אותן להמשך טיפול בבית חולים".

כמו כן - ארבעה צעירים נוספים שלקו בחרדה עקב אופי האירוע פונו באמבולנס של איחוד הצלה להמשך קבלת טיפול במרכז הרפואי שערי צדק.

מדיווח של צוותי החילוץ מכבאות והצלה לישראל תחנת ירושלים נמסר, כי מדובר בנערה כבת 19 אשר נפלה בין קרונות הרכבת ונלכדה מתחת לגחון הרכבת.

רב רשף ניסים לוי מפקד האירוע מטעם כבאות והצלה לישראל, סיפר כי חמישה צוותי חילוץ והצלה שהגיעו לזירה הבחינו בנערה צעירה שנפלה מסיבה כלשהי בין קרונות הרכבת נדרסה ונהרגה ככל הנראה במקום.

"פעולות החילוץ של ההרוגה מתחת לרכבת הקלה, היו מורכבות מאוד עקב הנסיבות הטראגיות ומורכבות הזירה, והמראות היו קשים ביותר. השתמשנו בכלי חילוץ מתקדמים, פנאומטיים, מכאניים והידרואליים בכדי להרים את הרכבת באוויר, ובסיוע לוגיסטי של אנשי הרכבת הקלה הרמנו את הרכבת וחילצנו את הנערה כאמור כשהיא למרבה הצער ללא רוח חיים" סיפר.

הרכבת הקלה תאונה קטלנית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד