י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
אסון בלתי נתפס

זהו שמה של הצעירה שנמחצה למוות ע"י הרכבת הקלה

התאונה המחרידה בירושלים: תמר פניגשטיין ז"ל, בת 19 מפתח תקווה, היא הצעירה שנמחצה למוות הלילה על ידי קרונות הרכבת הקלה בירושלים

זהו שמה של הצעירה שנמחצה למוות ע"י הרכבת הקלה
בת 19 נדרסה למוות תחת הרכבת הקלה בי-ם צילום: תיעוד מבצעי מד"א/כב"ה

התאונה המחרידה בירושלים: תמר פניגשטיין ז"ל, בת 19 מפתח תקווה, היא הצעירה שנמחצה למוות הלילה (רביעי) על ידי קרונות הרכבת הקלה בירושלים.

פניגשטיין, מתנדבת בשירות הלאומי, החלה לאחרונה את שנת השירות שלה במחלקת נשים בבית החולים שערי צדק בירושלים.

ההרוגה ע"ה הייתה תושבת שכונת הדר-גנים בפתח תקווה. אביה הוא ר' משה פניגשטיין יו"ר בית כנסת פנינת גנים ומנהל המכינה הישיבתית בגבעת שמואל.

גיסה של פניגשטיין, נדב, אמר ל'כאן חדשות': "היא התחילה להתנדב בשירות לאומי בבית החולים, ואתמול היא יצאה לבלות עם חברות חדשות. היא הייתה בחורה אוהבת ושמחה וזה מה שהמשפחה מבקשת שיזכרו ממנה".

כזכור, הלילה (רביעי) בשעה 00:18 נפגעה הולכת רגל מהרכבת הקלה ברחוב יפו, סמוך לתחנה המרכזית בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם כונני איחוד הצלה שהגיעו למקום לא נותר להם אלא לקבוע את מותה של צעירה כבת 19.

בנוסף העניקו הצוותים הרפואיים טיפול רפואי לארבע צעירות, חברותיה של ההרוגה, שלקו בהתקף חרדה ופונו לבית החולים שערי צדק.

פאראמדיק מד"א עוז פולק סיפר: "מדובר בתאונה קשה ומזעזעת, כשהגענו למקום המראה היה קשה, ראינו צעירה כבת 19 לכודה מתחת לרכבת, היא הייתה ללא נשימה וללא דופק ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה, 4 מחברותיה שהיו עדות לתאונה לקו בהתקף חרדה ולאחר טיפול רפואי, פינינו אותן להמשך טיפול בבית חולים".

הרכבת הקלה תאונה קטלנית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד