י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"דחפים בלתי נשלטים"

התפתחות בחקירה: הפוגע מבני ברק חשוד שפגע בשתי נערות נוספות

בן ה-65 מבני ברק שהוגשו נגדו בשנה החולפת שני כתבי אישום בגין פגיעה בילדות ונערות, נעצר בשבוע החולף בחדש כי פגע בנערות נוספות • "לב בית המשפט בהחלט נכמר נוכח מצבו הנפשי והפיסי של החשוד"

התפתחות בחקירה: הפוגע מבני ברק חשוד שפגע בשתי נערות נוספות
תלמידות בית ספר צילום: pixabay

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: בן 65 מבני ברק שבשנה האחרונה כבר הוגשו נגדו שני כתבי אישום על פגיעה בילדות ונערות בשנה האחרונה, נעצר בשבוע שעבר בחשד שפגע בנערה נוספת בסמוך לבית הספר בו היא לומדת ומעצרו הוארך כבר פעמיים. "קיימת תשתית ראייתית המבססת חשד סביר נגד החשוד" אמרה השופטת והאריכה את מעצרו בשלישית.

בדיון שנערך הבוקר (רביעי) בבית משפט השלום בתל אביב, טוען המעצרים המשטרתי ביקש להאריך את מעצרו בשישה ימים נוספים, וחשף כי ישנה התפתחות בחקירה, והיא שיש כרגע עוד שני מקרים, בהם ביצע על פי החשד את אותם מעשים בתלמידת בית ספר בבני ברק.

פרקליטו של החשוד עו"ד יחיאל וינרוט אמר, כי מדובר במקרה מאוד מיוחד, גם מבחינת החשוד וגם מבחינת משפחתו. "אשתו של החשוד לא מסוגלת להתנייד לבדה, היא מתניידת בכסא גלגלים, כאשר החשוד הוא זה שמביא אותה ממקום למקום, בתוך הבית. גם בתו לא מסוגלת להתנייד" אמר.

לדבריו, החשוד כבר מטופל על ידי פסיכיאטר פרטי, כפי שפורסם בתחילת השבוע ב'בחדרי חרדים'. לדברי עו"ד וינרוט, כנראה נעשתה טעות בשיקול הדעת בהליך הטיפולי בכך שניתן לו לצאת לבדו לרחוב.

פרקליטו ביקש כי החשוד ישהה במעצר בית, "אני מכיר את המקרה מקרוב ואני יכול לומר כאשר הוא נמצא בביתו ביחד עם בני משפחתו לא נשקפת ממנו סכנה".

השופטת ענת יהב אמרה, כי חוקרי משטרת מרחב דן ביצעו פעולות רבות "אשר ביססו את החשד ואף למעלה מכך, ושתוך כך אף הסתבר כי מדובר במעשה מגונה בקטינה שהינה מתחת לגיל 14. כעת ישנה אף עובדה חדשה נוספת, אשר לא היתה ידועה והיא פגיעה בנערות ונשים נוספות, כשאחת מהן היא בגיל צעיר מאוד".

באשר לנסיבות המיוחדות של החשוד ובני משפחתו אמרה השופטת, כי אכן מדובר במקרה מורכב וקשה, "לב בית המשפט בהחלט נכמר נוכח מצבו הנפשי והפיסי של החשוד".

בעניין חוות הדעת הפסיכיאטרית שנמצאת בתיק החקירה, אמר עו"ד וינרוט כי לפיה "לא נצפה סיכון מיידי בעת הבדיקה", אך השופטת ציינה כי "העובדה כי אותם דחפים אינם נשלטים על ידו", לא מאפשרים בשלב זה את שחרורו למעצר בית, למרות המורכבות המשפחתית.

מעיון בתיק החקירה, כך השופטת, עולה, כי "קיים חשד סביר כנגד החשוד לביצוע העבירות המיוחסות לו", וכי ישנה תשתית ראייתית המבססת חשד סביר נגד החשוד ומתקיימת עילה למעצרו. נוכח כך האריכה את מעצרו בארבעה ימים נוספים עד ליום ראשון הבא.

מהפרטים שפורסמו ב'בחדרי חרדים' בתחילת השבוע, עולה כי לפני כחודש הוגש נגד החשוד כתב אישום בעבירה דומה, ולפני כשמונה חודשים גם הוגש כתב אישום בעבירה דומה. "מדובר בחשוד מסוכן ועל פי החשד, החשוד נוהג לבצע עבירות של מעשה מגונה באופן סדרתי ושיטתי", אמר נציג המשטרה בדיון שהתקיים ביום שישי בבית משפט השלום בתל אביב.

וביערת הרע מקרבך מעשה מגונה מעשים חמורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד