י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"הם מ-פ-ח-ד-י-ם"

משפ' גופשטיין זועמת: פייסבוק מתנכלת לנו

דביר, בנו של בנצי גופשטיין יו"ר ארגון להב"ה, כותב בחשבון הטוויטר שלי כי פייסבוק העולמית החלה להתנכל לכל משפחתו • "הם הסירו פוסטים מלפני 3-4 שנים שכוללים תמונות שלה עם‏ אבא שלי. אפילו תמונה של העוגה של יום הנישואים שלהם"

משפ' גופשטיין זועמת: פייסבוק מתנכלת לנו
דור קדמי, פלאש 90

דביר גופשטיין, בנו של בנצי גופשטיין יו"ר ארגון להב"ה, צייץ בחשבון הטוויטר שלו על ההתנכלות של פייסבוק למשפחתו.

"לפני יומיים העליתי תמונה משפחתית שכוללת גם את אבא שלי (בנצי), אז בפייסבוק החליטו שתמונה משפחתית זה יותר מדי, ומחקו לי לגמרי את החשבון" כותב הבן.

"מאתמול הם התחילו 'לפשוט' על הפייסבוק של אמא שלי" מספר דביר, "הם הסירו פוסטים מלפני 3-4 שנים שכוללים תמונות שלה עם‏ אבא שלי. אפילו תמונה של העוגה של יום הנישואים שלהם, שעל העוגה מופיעה תמונה של שניהם הזוי לגמרי".

בנו של גופשטיין כותב, כי "הבוקר הם התחילו גם עם הפייסבוק של האחים שלי. אח שלי אלישיב נחסם ל-30 יום בגלל תמונה מלפני שנתיים עם הבן שלו, וכמובן, אבא שלי".

"הם הסירו גם פוסט לאחותי שאפילו לא היה כתוב שם או ‏הופיעה תמונה של אבא שלי, רחמנא ליצלן, בסה"כ היה כתוב שם כמה פעמים 'גופשטיין'. אפילו בלי 'בנצי'. ובעת כתיבת ציוץ זה, אני שומע שהסירו לעוד אחות פוסט, עוד תמונה משפחתית." כותב גופשטיין הצעיר ומסכם: "פשוט טירוף".

ענת גופשטיין, אשתו של בנצי כתבה פוסט בפייסבוק בעניין: "פייסבוק נגד משפחת גופשטיין, עכשיו פייסבוק התלבשו על הבן שלי אלישיב. הסירו פוסטים שלו בגלל תמונות שהועלו לפני שלוש שנים עם אבא שלו והם לא הסתפקו בזה, הם גם חסמו אותו ל30 יום. אתם שואלים למה?" היא תוהה.

"הבן של בנצי, אז אין לו זכויות? היום זה אנחנו מחר זה אתם, איך אפשר לזהות אדם חלש? כאשר אין לו מטרה ברורה הוא יורה לכל הכיוונים. פייסבוק החליטו ללכת על כל הקופה ולהלחם כנגד כל המשפחה שלנו. בוררים בארכיון אולי יש תמונה של ילד עם אבא שלו וזה כבר אובסביבי ומטורף".

"אבל אנחנו לא נרתעים" היא כותבת, "אנחנו התרגלנו שבמלחמה נגדנו הכל מותר, כי אין להם אלוקים, ובמלחמה נגדנו כל האמצעים כשרים. וזה כבר שיגעון ומעיד על חוסר שפיות. תמיד שואלים אותי איך את יכולה להתמודד עם כל הבנות שאת מטפלת? עם כל הסיפורים הקשים והמורכבים?"

"האמת" כותבת אשתו של בנצי, "אם יש משהו שהחזיק אותי כל השנים ואת האמונה בצדקת הדרך שלי, זו הרדיפה החולנית האובססיבית שלהם נגדנו. הם מ-פ-ח-ד-י-ם".

בנצי גופשטיין ארגון להבה פייסבוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד