י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
באורם נלך

תנופת התפתחות בשובה ישראל: ישיבה חדשה הוקמה

ישיבת 'שובה ישראל' שבראשות האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו ממשיכה להתרחב ובמוסדות הקימו ישיבה על קברו לזכרו של הצדיק רבי חיים פינטו הגדול זיע"א

תנופת התפתחות בשובה ישראל: ישיבה חדשה הוקמה
הכניסה לישיבה החדשה באורם נלך של שובה ישראל צילום: באדיבות המצלם

תרגשות גדולה לקראת פתיחת ישיבת 'באורם נלך' באשדוד - סניף לישיבת שובה ישראל העולמית. הישיבה תיקרא על שם הצדיק רבי חיים פינטו הגדול זיע"א ותעמוד תחת נשיאותו של הגאב"ד האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו.

במהלך החודשים האחרונים הורה כ"ק האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו להגדיל תורה ולהאדירה בכל נקודה בארץ הקודש ולמנף את הצלחת הישיבה הקדושה מתוך מטרה להרים את קרן אור התורה בעולם כולו. בשבוע שעבר, עם הסתלקותו הטארגית של האברך רבי דוד לוי בתאונת דרכים במרוקו, הורה הגאב"ד לזרז את הקמת הישיבה ולהעמידה עד כלות השבעה.

בימים האחרונים התבשרו תלמידי הישיבה כי לקהילת שובה ישראל מתווספת כעת ישיבה חדשה באשדוד. על היוזמה המבורכת ניצח חסיד הישיבה ר' שרון עובדיה שעושה חיל בק"ק שובה ישראל. בראשות הישיבה יעמדו תלמידי הישיבה הרה"ג רבי דן אזולאי ורבי דניאל בן עמי תלמידי הגאב"ד רבי יאשיהו פינטו אשר מוסרים נפש בהפצת תורתו של רבם.

בקהילת "שובה ישראל" העולמית מביעים סיפוק רב מההיענות העצומה בקרב תלמידי הגאב"ד שפועלים להרבות תורה וכבוד שמיים.

ממלכת התורה של "שובה ישראל" מונה מעל 100 ישיבות וכוללים הממוקמים במספר מוקדים בארץ ובעולם, מאשקלון שבדרום עד מנהטן שבניו יורק. במרוצת השנים חולל הגאב"ד רבי יאשיהו פינטו מהפכה תורנית בכל העולם כולו. בשנים האחרונות  נפתחו מקומות חדשים נוספים כולל בקזבלנקה שבמרוקו, משם הוא מרביץ לעדרים.

כמו בכל מוסדות שובה ישראל יינתן דגש על לימוד הוראה ולימוד ספר דברים בשבת כהוראתו של ראש הישיבה גאב"ד מרוקו.

הרב יאשיהו פינטו שובה ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד