כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

דרופבוקס מאפשרת העלאה אוטומטית של קבצי מדיה ממצלמות וסמארטפונים

תמונות וסרטונים יועלו לענן אוטומטית דרך אינטרנט אלחוטי או על-ידי חיבור המכשיר למחשב • חברת האחסון בענן תספק לכל משתמש 3 ג'יגה-בייט נוספים לאחסון חינמי עבור שירות זה בלבד

  • ז' אייר התשע"ב
דרופבוקס מאפשרת העלאה אוטומטית של קבצי מדיה ממצלמות וסמארטפונים



על רקע הכרזתה של גוגל על שירות גוגל דרייב השבוע, הודיעה חברת האחסון בענן דרופבוקס על הרחבת שירות העלאת התמונות והסרטונים שלה למכשירים אלקטרוניים רבים, לרבות מצלמות. עם ההצטרפות לשירות, תרחיב דרופבוקס את שטח האחסון של המשתמש באופן אוטומטי ב-500 מגה-בייט עבור ההעלאה הראשונה. ברגע שעבר את מכסת ה-500 מגה-בייט להעלאה דרך מצלמה, יקבל 500 מגה-בייט נוספים - תהליך שיחזור על עצמו עד שהמשתמש יגיע לנפח המקסימלי של 3 ג'יגה-בייט לשירות זה, אמר דובר החברה. יחד עם שטח האחסון החינמי שעומד לרשות המשתמש, 2 ג'יגה-בייט, בזכות ההקצאה הנוספת של 3 ג'יגה-בייט דרופבוקס מיישרת קו עם שירות האחסון המתחרה של גוגל.

דרופבוקס הכריזה בפברואר כי האפליקציה הסלולרית שלה תוכל להעלות תמונות וסרטונים לענן באופן אוטומטי באמצעות קישוריות סלולרית או Wi-Fi. התמונות והסרטונים מועלים בגודל המקורי שלהם ובאיכות מקסימלית, ונשמרים בתיקייה פרטית בשם Camera Uploads תחת תיקיית הדרופבוקס של המשתמש.

בפוסט שפרסמה בסוף השבוע, הכריזה דרופבוקס כי מעתה ניתן להעלות באופן אוטומטי תמונות וסרטונים מכל מצלמה, טאבלט, כרטיס SD בעל חיבור לרשת או סמארטפון. לאחר העלאת התמונות, יכול המשתמש להציג אותן ברשת מחלון הצגת התמונות החדש של דרופבוקס. "בגרסה העדכנית של מק או חלונות, ניתן פשוט לחבר את המצלמה, הטלפון או כרטיס ה-SD שלכם למחשב, ובאמצעות מספר הקשות בודדות על העכבר, כל התמונות והסרטונים שלכם יועלו לתיקיית הדרופבוקס", אמרה החברה.

גוגל השיקה ביום שלישי השבוע את שירות האחסון גוגל דרייב (Google Drive), שמציע לגולשים שטח אחסון חינמי בנפח 5 ג'יגה-בייט. ניתן להרחיבו בתשלומים חודשיים ל-25 ג'יגה-בייט תמורת 2.49 דולר, ל-100 ג'יגה בייט עבור 4.99 דולר או ל-1 טרה-בייט עבור 49.99 דולר.
דרופבוקס ענן קבצי מדיה העלאה תמונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד