ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
הזרועות של פוטין?

הזרועות של פוטין? המיליארדר הרוסי צעד עם כלבו ונדרס למוות

דמיטרי אוברטטסקי טייקון רוסי בן 49, נהרג בחודש נובמבר האחרון בתאונת דרכים כאשר צעד עם כלבו ברחוב הלונדוני. חברו מעלה חשד כי התאונה הייתה מכוונת

הזרועות של פוטין? המיליארדר הרוסי צעד עם כלבו ונדרס למוות
אילוסטרציה צילום: נתי שוחט פלאש

טייקון מיליארדר רוסי, בן 49, המתגורר בבריטניה, נהרג בתאונה בה היו מעורבים שלוש מכוניות. התאונה ארעה בזמן שהוא צעד עם כלבו ברחוב. חברו אמר שזה יכול להיות "תאונה מכוונת".

על פי הדיווחים בבריטניה, איש עסקים רוסי שגר בבריטניה נפגע ממכונית ונהרג בעת שהלך עם כלבו במחוז סארי, הנמצאת בדרום-מזרח אנגליה.

ממשטרת סארי אומרים, כי גבר בשנות ה -40 לחייו הופל על ידי רכב, ומאוחר יותר מת מפצעיו. כלי תקשורת רוסיים פרסמו את שמו: דמיטרי אוברטטסקי טייקון בן 49.

בשיחה עם העיתונות הרוסית תהה חברו של דמיטרי, פאבל בורובקוב, האם חברו נהרג במכוון. בורובקוב צוטט על ידי חברת החדשות הרוסית Life שם אמר כי דמיטרי היה תושב בריטניה מזה זמן רב, אך לעתים קרובות חזר לרוסיה לעסקים.

בורובקוב אמר על התאונה הקטלנית, כי "אתם יודעים, אנשים נוהגים במכוניות בזהירות רבה (בבריטניה) אני לא שולל שהוא נדרס בכוונה."

משטרת סארי הגישה בקשה למידע על האירוע בו היו מעורבות שלוש מכוניות.

המשטרה הודיעה באופן רשמי רק אתמול על המקרה שאירע ב- 25 בנובמבר, אך היא לא פרסמה את שמו של האיש.

מותו של הטייקון מגיע כשברקע החלטת גרמניה לגרש דיפלומטים רוסיים בחשד למעורבות רוסיה ברצח של מבקש מקלט מגיאורגיה בברלין. שני דיפלומטים רוסים העובדים בשגרירות בברלין גורשו.

התובעים הפדרליים הגרמניים הודיעו אתמול (רביעי) כי הם החלו לחקור רצח של מבקש מקלט גאורגי בברלין. היועץ המשפטי לממשלה בברלין אומר כי עדויות מצביעות על מעורבותה של רוסיה.

הגרמנים מצפים שקנצלרית גרמניה, אנגלה מרקל, תפנה לרוסים עם תגובה חריפה. בהצהרה אמרו התובעים כי יש "מספיק ראיות" כדי להצביע על כך שרצח האיש בוצע מטעם רוסיה או על ידי צ'צ'ניה.

רוסיה אנגליה לונדון ולדימיר פוטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד