י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

טוויטר מעדכנת את האפליקציה לאייפון ולאנדרואיד

רשת המיקרו בלוגינג הפיצה גרסאות חדשות לאפליקציית האנדרואיד והאייפון שלה, שתקל על חיפוש משתמשים ותיתן התראה כאשר ציוץ של המשתמש זוכה לריטוויט

  • ז' אייר התשע"ב
טוויטר מעדכנת את האפליקציה לאייפון ולאנדרואיד



טוויטר הפיצה אתמול (ה') עדכון לאפליקציות האייפון והאנדרואיד שלה, שמטרתן לשפר את יכולת חיפוש המידע באתר המיקרו-בלוגינג. אפליקציות המובייל הופכות חשובות יותר ויותר לטוויטר, בהתחשב בכמות ההולכת וגוברת של אנשים שקוראים ציוצים בבית הקפה, ברכבת או באולם הקולנוע.

אחד מהשינויים הוא הוספת לשונית Discover שהיתה קיימת עד כה בממשק הווב בלבד, לאפליקציית המובייל. כמו בגרסת הווב, תפקידה של הלשונית הוא לסייע למשתמשים אילו ציוצים העוקבים שלהם הפיצו מחדש (retweeted) או סימנו כמועדפים, כך צוין על-ידי מנהל המוצר בטוויטר סונג הו קים בפוסט בבלוג הרשמי של החברה.

סונג הזכיר כי הלשונית הזו משמשת גם "לגילוי אנשים שנעקבים על-ידי העוקבים שלכם או לצורך הוספת לרשימה". מטוויטר נמסר עוד כי בגרסאות האפליקציה החדשות שופרה פונקציית החיפוש, ונוספה לה אפשרות של הצעות איות והשלמת חיפוש. סונג פירט בפוסט גם בנוגע לשיפורים שנעשו במיוחד עבור אפליקציית טוויטר לאייפון: "כשתקישו על תיבת החיפוש בלשונית Discover, יופיעו שאילתות עדכניות שהוקשו לאחרונה", כתב. "תוכלו גם להגיע ישירות לפרופיל של משתמש כשתחפשו שם משתמש בלשונית Connect".

בטוויטר הוסיפו גם אפשרות עדכון בדחיפה לאינטראקציות (Interactions), כך שמשתמשים יוכלו לקבל התראה כשציוצים שלהם מופצים מחדש או מסומנים כמועדפים, כמו גם כשמצטרף עוקב חדש לחשבונם. תכיפות העדכונים ניתנת לשליטה מתוך האפליקציה. הגרסאות החדשות לאפליקציה זמינות להורדה באפסטור או בגוגל פליי.
טויטר אפליקציה אייפון אנדרואיד עדכון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד