י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
פורסמו תמונות החשודים

משטרת לונדון יצרה קשר עם הרב מישראל שהותקף

רב חרדי החבר בבית דין רבני בישראל, שהוכה בליל שבת האחרון עד זוב דם בלונדון והמריא לישראל מבלי להגיש תלונה, הופתע לקבל טלפון ממשטרת לונדון שגבתה ממנה עדות במסגרת החקירה המאומצת שלה לאתר את הפושעים 

משטרת לונדון יצרה קשר עם הרב מישראל שהותקף
חשודים שהכו רב חרדי ישראלי בלונדון צילום: משטרת לונדון

המשטרה פרסמה את תמונת החשודים בהכאת רב.

משטרת לונדון פרסמה את תמונת החשודים שהיכו בליל השבת האחרונה רב חרדי בלונדון, וביקשה את עזרת הציבור לגלות פרטים לגבי שני המכים.

על פי החשד, החשודים היכו וקיללו רב והותירו אותו מדמם על הרצפה. שוטרים שהגיעו לזירה לא מצאו זכר לאף קורבן או עדים.

למחרת קיבלה המשטרה הודעה כי אדם נוסף הותקף בערב הקודם באותו מקום.

שוטרים ממחוז האקני פתחו מיד בחקירה. הם ניסו ליצור קשר עם הקורבן הראשון, אולם עד מהרה הבינו שהוא עזב את לונדון בטיסה שתוכננה מראש.

הרב, הוא דיין בבית הדין הרבני בישראל, ששמו לא פורסם, היה בביקור בלונדון לרגל לחתונה משפחתית כשהותקף, אחרי שבת הוא חזר לארץ מיד מבלי לדבר עם המשטרה המקומית.

משטרת המטרופולין של לונדון יצרה קשר עם הרב בן ה-54, לאחר שחזר לישראל וגבתה ממנו עדות, כך דווח ב'גרדיאן'. על פי הדיווח, אישה התערבה בכדי להפסיק את התקיפה נגד הרב, אולם המשטרה לא הצליחה לזהות או לאתר אותה.

בינתיים ממשיכה המשטרה בחקירה, כולל שיחות עם אלה שדיווחו כי היו עדים לאירועים, ובדקו במצלמות אבטחה ממקומות סמוכים, כדי לברר במדויק את השתלשלות האירועים.

כפי שדווח בראשית השבוע ב'בחדרי חרדים', רב הוכה קשות בליל שבת האחרונה בלונדון, וביום ראשון לאחר מכן טס לישראל. שני צעירים היכו את הרב באורח קשה והשאירו אותו מדמם על האדמה, הרב עזב את בריטניה.

על פי הדיווח בחשבון הטוויטר של ארגון 'השומרים', סמוך לשעה 21:45 ביום שישי, ניגשו לרב שני צעירים כשהלך לאורך פארק אמהרסט בסטמפורד היל, שני בני נוער מתוארים כשחורים ולבושים בגדים כהים עם קפוצ'ון על ראשם, על פי החשד, בני הנוער צעקו לרב "להרוג יהודים", והוסיפו קללות וניבולי פה, הם היכו אותו והותירו אותו מדמם על האדמה.

הקורבן ששמו לא פורסם טס מבריטניה לישראל. האירוע התרחש במהלך השבת כאשר יהודים שומרי שבת אינם משתמשים בפלאפונים, כך שהאירוע דווח למשטרה ולארגון השומרים של סטמפורד היל, רק במוצאי שבת.

ראש המחוז של הַאקְנִי השייכת ללונדון, הגיב לדיווח כי "כל עזרה שיזדקקו במקרה הזה, בבקשה תפנו אלי בעניין".

משטרת לונדון תקיפת הרב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד