י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
שיטת מצליח

מבוכה: חברת הכנסת מהליכוד הודחה "בגלל אי תשלום"

האם בליכוד מרעננים את השורות לקראת הפריימריז הבאים שייערכו אולי לכנסת ה-24, על פי דיווח הערב, ח"כית מכהנת מטעם 'הליכוד' הודחה מחברותה בתנועה עקב אי תשלום. לדברי הכתב מדובר בשיטת מצליח, שכן ישנו ח"כ מכהן במפלגה אחרת שעדיין רשום כחבר ליכוד

מבוכה: חברת הכנסת מהליכוד הודחה "בגלל אי תשלום"
קמפיין בחירות של הליכוד צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מבוכה לתנועת 'הליכוד': במסגרת הדחת חברי הליכודניקים החדשים, הנהלת 'הליכוד' הדיחה בטעות גם את חברת הכנסת מטעם סיעת 'הליכוד' שרן השכל מהרשימה.

על פי הדיווח של העיתונאי עקיבא נוביק ב'ערוץ 13', חברת הכנסת השכל התקשרה זועמת למשרדי 'הליכוד' במצדות זאב ונאמר לה שזה עניין טכני ושהיא תוחזר מיד לספרים.

כאשר הערכה היא כי מדובר ב"שיטת מצליח" - שבליכוד מוחקים חשודים ומחזירים את מי שמתקשר להתלונן, כשמאז חודש מרץ בשנה שעברה הודחו מתנועת 'הליכוד' 2,570 איש.

השכל אכן נמצאת מאז אוגוסט ב'קוד 99' - הקפאה בגלל אי תשלום דמי חברות. אלא שמחיקה בעוון הזה מותרת רק אחרי ארבע שנים. בספרי 'הליכוד' יש בסביבות 200,000 איש בקוד 99 ואיש לא טורח להדיח אותם. את השכל וחבריה כן.

נוביק דיווח עוד כי הסיפור של שרן השכל עוד יותר מדהים, מול חבר 'הליכוד' שלא שילם חברות מאז 2001, ערק למפלגה אחרת, נבחר מטעמה לכנסת וכעת מכהן כשר מטעם מפלגה אחרת. "קוראים לו בצלאל סמוטריץ׳ והוא רשום כחבר ליכוד (בהקפאה) עד לרגע זה", דיווח נוביק.

מ'הליכוד' אמרו בתגובה: "מדובר בבעיית אי תשלום דמי חברות מצד ח"כ שרן השכל ולא מעבר לכך".

שרן השכל תנועת הליכוד עקיבא נוביק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד