י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
קיש קיש קריא

המחנה מתרחב: הח"כ הליכודניק מצטרף לסער

אני מאמין שבשביל לצאת מהפלונטר ולשמור על שלטון הימין, האדם היחיד שיכול לעשות זאת זה גדעון סער - ואני אתמוך בו בפריימריז", כך אומר ח"כ יואב קיש מהליכוד בשידור חי ב'ערוץ 12' ומצטרף רשמית למחנה סער

המחנה מתרחב: הח"כ הליכודניק מצטרף לסער
ח"כ יואב קיש צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

תמיכה ראשונה מתוך צמרת 'הליכוד': חבר הכנסת יואב קיש, הוא חבר הכנסת הראשון מתוך בכירי 'הליכוד', שמביע תמיכה גלויה בחבר הכנסת גדעון סער, שמתכוון להתמודד מול בנימין נתניהו על ראשות המפלגה, זאת לאחר שבועות שרק ח"כית אחת בשולי הרשימה הביעה תמיכה מיידית בסער.

בראיון שהעניק אמש (מוצ"ש) ל'פגוש את העיתונות' ב'ערוץ 12', אמר חבר הכנסת קיש, "בתחילת השבוע חתמתי לנתניהו על קבלת המנדט מידי הנשיא, כולי תקווה שעד יום רביעי נצליח להקים ממשלה, אבל שנינו מבינים שהסיכויים שהולכים לבחירות גבוהים".

לדבריו, "חזרנו לפלונטר, המדינה תקועה ללא מוצא. אני מאמין שבשביל לצאת מהפלונטר ולשמור על שלטון הימין, האדם היחיד שיכול לעשות זאת זה גדעון סער - ואני אתמוך בו בפריימריז". קיש הבהיר כי "נתניהו היה ראש ממשלה מצוין, הוביל את הימין שנים ארוכות, אבל אני מבין שלא נצא מזה. גדעון סער יכול לחבר חלקים נדרשים ולשמור על השלטון, והוא מגדיל את המחנה".

קיש שהתמודד לפני כחודש לראשות סיעת 'הליכוד' והפסיד, בעקבות תמיכת נתניהו בחה"כ מיקי זוהר, הבהיר כי הוא לא פועל מנקמנות, לדבריו, "אני לא עוסק בי, אם הייתי רוצה כבר הייתי שר. אני עוסק בשמירה על שלטון הימין, אנחנו עוד נתגעגע לימים של 55 מנדטים לגוש".

"היחיד שיכול להוציא אותנו מהמצב זה סער. את זה אני אומר מתוך מחויבות עמוקה לעתיד ושלטון הימין, אני מכיר את גדעון. איש ימין. יש עבודה משמעותית לעשות, שנתניהו לא יוכל. אני לא לבד, יש אנשים שחושבים כמוני. המסר המרכזי שלי: יש הרבה אנשים שאוהבים את ביבי, גם אני, אבל אנחנו צריכים לנצח", ציין חבר הכנסת הממוקם 24 ברשימה.

ח"כ גדעון סער הגיב והודה על תמיכתו של קיש וכתב, "תודה, יואב! אתה נבחר ציבור אמיץ, ישר וערכי שמייצג את הליכוד והשקפת עולמו בדרך מעוררת כבוד. תמיכתך חשובה ומחזקת".
קיש מצטרף אל שורה של ראשי רשויות, שהביעו בשבוע החולף תמיכה פומבית בגדעון סער לקראת ההתמודדות מול נתניהו על ראשות 'הליכוד', כאשר היום (ראשון) צפוי מרכז 'הליכוד' להתכנס ולדון בדבר ביטול הפריימריז לרשימה - דיון שצפוי להיות סוער. 

יצוין כי הראשונה שהביעה תמיכה פומבית במועמדותו של גדעון סער, היא חברת הכנסת מיכל שיר-סגמן, הממוקמת 31 ברשימת 'הליכוד', שהיתה בעבר היועצת של סער כשכיהן כשר.

 

גדעון סער תנועת הליכוד יואב קיש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד