י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"נתן פול גז, עם פרצוף של רוצח"

אלמנת הרב דוד לוי ז"ל: "זה בטוח היה רצח"

כמה ימים לאחר מותו הטראגי של הרב דוד לוי ז"ל בן ה-41 מפגיעת אוטובוס במרוקו, אלמנתו וחבריו סבורים כי מדובר ברצח מכוון של הנהג שלחץ על דוושת הגז ולא הותיר סיכוי למנוח | הם מבקשים ממשרד החוץ להפעיל לחץ כבד על הרשויות במרוקו שיחקרו את הנהג שמסתובב חופשי

אלמנת הרב דוד לוי ז"ל: "זה בטוח היה רצח"
זירת האסון בקזבלנקה צילום: צילומסך ערוץ 13

ביום שישי לפני שמונה ימים, נהרג הרב דוד לוי זצ"ל מאשדוד, תלמידו המובהק של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, בתאונת דרכים לכאורה בקזבלנקה שבמרוקו, אלא שבני המשפחה והחברים שהיו עדים לדקות האחרונות בחייו סבורים שמדובר חד משמעית ברצח מכוון של נהג האוטובוס.

בסרטון שפורסם ביום חמישי האחרון ב'ערוץ 13', נראה תיעוד אחרון של המנוח ז"ל, כשהוא נשמע אומר כי הוא חוזר למלון בשל השבת המתקרבת ולאחר מכן הוא יורד מהאוטובוס.

על פי עדויות שנמסרו לכתב 'ערוץ 13' מאור צור, החל ויכוח בין נהג האוטובוס לחברי משלחת החסידים. דוד בונן שעמד כמה סנטימטרים לפני הרב לוי כאשר נמחץ, לטענתו נהג האוטובוס "נתן פול גז, עם פרצוף של רוצח".

בונן עצמו נפצע קל אבל לרב לוי לא היה כל סיכוי, שכן הוא נמחץ בין שני אוטובוסים.

על פי העדויות, מיד לאחר התרחשות "התאונה", הנהג קם מכיסאו וירד בקור רוח מהאוטובוס מבלי להגיש עזרה לפצוע.

בתמונות שצולמו שניות לאחר התאונה, ניתן לראות כי לשני האוטובוסים נגרם נזק רב, כך שגרסת הנהג כי מדובר בהידרדרות קלה שנגרמה מתאונה, לא מסתדרת עם התמונות.

כמו כן, אלמנתו של המנוח, הגב' שגית לוי אומרת לכתב 'ערוץ 13' כי "שיחקרו את העניין הזה ויראו מה היה שם, זה בטוח היה רצח זו לא תאונה".

המשפחה וחסידי הרב פינטו משוכנעים שמדובר ברצח לכל דבר ועניין והם פנו באמצעות עורך הדין אדם סעדון למשרד החוץ בבקשה להפעיל לחץ על השלטונות במרוקו לפתוח בחקירה נגד הנהג הדורס.

עו"ד סדון אמר ל'ערוץ 13' כי "החקירה נסגרה לאחר שלוש שעות מרגע התאונה. הנהג מסר את גרסתו, שמדובר בתאונה, אך העדויות מתארות מצב אחר לגמרי".

ממשרד החוץ נמסר בתגובה: "אנו ממשיכים לעקוב אחר חקירת האירוע ופועלים לקבלת דוח החקירה".

הרב דוד לוי ז"ל בן ה-41, הובא לקבורה בישראל ונטמן בבית העלמין באשדוד. הותיר אחריו את רעייתו וארבעת ילדיו כשהקטן בן שנה בלבד.

דוד לוי רצח מחריד טרגדיה נהג אוטובוס ערבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד