י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
היסטוריה חסידית

לאחר נתק ארוך שנים: ליפא הוזמן והגיע לשבע ברכות לנכד הרבי

לאחר שנות נתק מהחסידות בה נולד וגדל הזמר ליפא שמלצר, מגדולי הזמר החסידי, הגיע הזמר לשבע ברכות לנכד הרבי מסקווירא והתברך בחמימות וגם זכה לברכה מהרבי מויז'ניץ • "אתה צריך להגיע לשבע ברכות בסקווירא" • 'בחדרי חרדים' עם הסיפור המלא ותיעוד מהשמחה 

לאחר נתק ארוך שנים: ליפא הוזמן והגיע לשבע ברכות לנכד הרבי
ליפא שמלצר בשבע ברכות בסקווירא צילום: אבי ס.

הפתעה הלילה (מוצאי שבת) בשמחת שבע ברכות שנערכה לנכדו של האדמו"ר מסקווירא ונכדו של האדמו"ר מויז'ניץ. 

הזמר החסידי ליפא שמלצר, מגדולי הזמר החסידי, הגיע להשתתף בשמחה והתקבל בכבוד על ידי הרבי. 

אין זה סוד כי ליפא, שבמקור הנו חסיד סקווירא, עזב את החסידות לפני שנים רבות ולא הגיע לאירועים, ואף היה נראה שינוי בלבושיו. 

כזכור, לפני שנתיים נרשם שינוי ומהפך, כאשר ליפא החל להופיע בהופעות בלבוש חסידי–חרדי, כשכיפה שחורה לראשו ולגופו חולצה לבנה, משקף נורמטיבי וציצית. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בנו של הרבי מסקווירא התקשר אישית לטלפון האישי של ליפא שמלצר והזמינו לחתונה הגדולה שנערכה בשבוע שעבר בשיכון סקווירא, אך עקב אי שהותו באזור הוא לא יכל להגיע. 

במוצאי שבת עשה ליפא היסטוריה והגיע לשבע ברכות שערכו בחסידות ויז'ניץ, שם התברך מהרבי מסקווירא וכן מהרבי מויז'ניץ שבירכו בחמימות.  

בנו של הרבי מסקווירא, המחותן הרה"צ רבי יצחק טווערסקי, אמר לליפא בשבע ברכות: "אתה הגעת רק חצי, כי זה שבע ברכות של ויז'ניץ אתה צריך להגיע לשבע ברכות בסקווירא", וליפא הבטיח שיגיע בימים הקרובים לשבע ברכות בסקווירא. 

ליפא שמלצר חסידות סקווירא שבע ברכות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד