י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

בהלת האייפד; כ-8,000 יחידות של הדגם החדש נמכרו בישראל במהלך סוף השבוע

הדגמים הנמכרים ביותר היו הדגמים התומכים בגלישת Wi-Fi בנפחי אחסון של 32 ו-64 ג'יגה-בייט

  • ח' אייר התשע"ב
אייפד
אייפד

למעלה מ-6,000 יחידות של האייפד החדש נמכרו בישראל במהלך סוף השבוע האחרון, אם כי תורי ענק לא נרשמו, כנראה בשל טיולי יום העצמאות וסוף השבוע. ברשת אופיס דיפו דיווחו על מכירות של למעלה מ-2,000 יחידות של המכשיר בימי שישי ושבת. לפי הרשת הדגמים הבולטים שנמכרו היו דגמי ה- ה32 וה64 ג'יגה עם גלישת Wi-Fi ודגם ה-16 ג'יגה עם 3G.

מאופיס דיפו נמסר כי התנועה הערה ביותר נרשמה בסניפי ירקונים בפתח תקוה, סניף אילת, סניף בילו הסמוך לרחובות וסניף קניון מלחה בירושלים. ברשת iDigital המפעילה שתי חנויות בתל אביב, חנות בחיפה וחנות בראשון לציון למכירת מוצרי אפל, דיווחו על מכירות של 4,000 יחידות ביום שישי. גם ברשת זו הדגמים הפופולריים היו דגמי ה-32 וה-64 ג'יגה בייט עם תמיכה בגלישה ברשת אלחוטית, כשמהדגם הראשון אזל המלאי. ביום שבת נמכרו לפי iDigital עוד 1,700 יחידות.

האייפד החדש, שהחל להימכר ב-16 למארס בארה"ב הגיע ביום שישי לישראל במסגרת הגל השלישי של ההשקה, יחד עם אסטוניה, דרום-אפריקה, הודו, לטביה, ליטא, מונטנגרו, קולומביה ותאילנד. מחירי האייפד בארץ נעים בין 2,349 שקל לדגם הבסיסי בעל אחסון פנימי בנפח 16 ג'יגה-בייט וקישוריות WiFi בלבד ל-3,899 שקל עבור הדגם המתקדם בעל אחסון של 64 ג'יגה בייט וקישוריות WiFi ו-3G.

האייפד החדש כולל מסך בגודל 9.7 אינצ' ברזולוציית HD בטכנולוגית Retina המשפרת את חדות התמונה. המעבד הוא דור חדש בעל שתי ליבות עיבוד מרכזיות וארבע ליבות לעיבוד גרפי. חיישן המצלמה האחורית שופר ל-5 מגה-פיקסל והסוללה הוגדלה כדי לספק אורך חיים דומה לדורות הקודמים.
אייפד דגם ביקוש להיט ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד