י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
המתיחות לשיא

נתניהו תוקף: האברמוביצ'ים מאתרגים את סער, סופו שייתן את הסחורה

לאחר שסער האיץ את הקמפיין נגד ראש הממשלה נתניהו בדרך לפריימריז על ראשות מפלגת הליכוד - ראש הממשלה פותח במתקפה מרומזת כנגד סער וטוען כי הוא יפקיר את יהודה ושומרון • "האברמוביצ'ים מאתגרים ומהללים, סופו שייתן את הסחורה של יו"ש" • 'בחדרי' עם כל הפרטים

נתניהו תוקף: האברמוביצ'ים מאתרגים את סער, סופו שייתן את הסחורה
גדעון סער/בנימין נתניהו צילום: דוברות הכנסת/יונתן זינדל, פלאש 90

במהלך ועידת מקור ראשון שהתקיימה הבוקר (ראשון) התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו להזדמנויות המדיניות, לקשר ההדוק עם ארה"ב ולאפשרות כי טראמפ לא ייבחר מחדש לנשיאות. נתניהו הבהיר כי הוא עושה כל מאמץ לשמר על טובת המדינה. לדבריו, "לא כל אחד שאומר שהוא יוכל, באמת יכול".

נתניהו טען עוד כי, "התקשורת הדומיננטית בישראל מבינה בדיוק את מה שאמרתי עכשיו. כיוון שרבים בה רוצים לראות אותנו נסוגים מיהודה ושומרון ומתפרקים מהנכסים שלנו, חוזרים לקווי 67׳ עם פנטזיה בלתי מובנת ובלתי משתנית שעל ידי החלשתנו ועל ידי ויתורים נשיג שלום, כיוון שהם רוצים את זה הם יודעים היטב שמה שבולם את זה זאת אותה יכולת שהובלתי למנוע את הלחצים הללו ולגייס את ארה״ב לטובתנו. לכן המשימה שלהם היא להפיל אותי".

"לא כדי להפיל אותי אישית", הבהיר, "אלא ההבנה שאם יפילו אותי הם יפילו אתכם ואת כולנו. הם לא מעריכים שיבוא מישהו שידע לעשות את מה שאני עושה כאן". לדבריו, "בשמאל מבינים שאם יפילו אותי הם יפילו את הימין".

"שימו לב לתופעה הזאת - את מי התקשורת השמאלנית תוקפת, ואת מי היא מהללת? את מי שהיא מהללת ומאתרגת, בסופו של דבר הוא יפרע את החשבון ויביא לה את הסחורה. הסחורה היא יהודה ושומרון. זה כלל פשוט מאוד שכבר הוכח בעבר".

בנאומו התחייב ראש הממשלה כי "אני לא אעקור אף יישוב, אף מתיישב - אף אחד. אני אמשיך לעמוד שלי”, ותקף במרומז 4׳ חבר הכנסת גדעון סער באומרו, "אבל זכרו מה שאמרתי. את מי שהאברמוביצ׳ים מהללים ומאתגרים, סופו שייתן את הסחורה של יהודה ושומרון".

”אני לא מדבר רק על הכרת הטוב. אני מדבר על הכרת האינטרס האישי. מי שמבקע את המחנה שלנו, בעצם מפקיר בעת הזאת את יהודה ושומרון. כי ההגנה על יהודה ושומרון הייתה ותהיה נדבך יסוד במדיניות שאני מוביל ואני מתכוון להמשיך להוביל אותה בתמיכתכם. זה הזמן להתלכד וללכת ביחד, כדי להבטיח את עתיד מדינת ישראל וארץ ישראל”.

"‏את עתיד יהודה ושומרון" אמר רוה"מ, "יש להבטיח במעשים ולא בדיבורים: להפסיק את ההשתלטות הפלסטינית על שטחי C (הנמשכת שנים באין מפריע). לפנות את חאן אל אחמר (אחרי אינספור דחיות). להחיל ריבונות ישראלית על שטחי ההתיישבות שלנו (בהתאם להחלטת מרכז הליכוד מלפני שנתיים)".

בנימין נתניהו גדעון סער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד