י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
תיעוד אלים במיוחד

הישראליות הותקפו באכזריות ורכושן נשדד • צפו

שתי ישראליות צעירות היו קורבנות לשוד ותקיפה על ידי אלמונים חמושים בסכין בברוקלין. האירוע התרחש ביום רביעי האחרון • צפו בתיעוד האלים

הישראליות הותקפו באכזריות ורכושן נשדד • צפו
תיעוד השוד צילום: צילום מסך

על פי הדיווח באתר 'Yeshiva world news', שתי ישראליות שביקרו בארצות הברית למשך כמה ימים, נסעו מברוקלין למנהטן כדי לרכוש מוצרים בחנות המפורסמת של חברת 'אפל' בעיר. הן נשדדו באלימות על ידי שני אלמונים שהיו חמושים בסכין. האירוע התרחש ביום רביעי האחרון.

שתי הבנות לקחו את הרכבת התחתית חזרה לברוקלין כשהן אוחזות בשקיות עם מוצרים יקרים אותם רכשו בחנות 'אפל' המקומית. הן יצאו מהרכבת בשדרת מקדונלד בגבול בורו פארק - פלאטבוש בסביבות השעה 11:00 בערב.

לפתע פנו לעברן שני חשודים, גבר ואשה, שראו אותן קודם לכן ברכבת עם השקיות הממותגות של חברת 'אפל', הגבר הניח סכין צמוד לגרונה של אחת מהן, ודרש ממשתיהן למסור לידיו את השקיות. באותה העת, השודדת הטיחה אגרופים באחת מהבנות מספר פעמים. הגבר דרש את הסיסמאות למכשירים החדשים שלהן ולאחר שבצעו את זממם, החשודים נמלטו מהמקום.

המשטרה הוזעקה למקום וגבתה עדויות. אחת מהבנות נלקחה לאשפוז בבית החולים על ידי אמבולנס מקומי. לרוע המזל, גם אם המשטרה תאתר את החשודים, סביר להניח כי הם לא יעמדו לדין, מכיוון ששתי הקורבנות יצאו בטיסה חזרה לישראל ביום חמישי אחר הצהריים.

ארגון השומרים של בורו פארק ופלאטבוש, פרסמו הודעה כי אנשים חייבים להיות מודעים לכך שיש עבריינים המחפשים אנשים שנושאים שקיות של חברת אפל, ולא יהססו לשדוד אותם.

השומרים מפצירים באנשים לוודא שכאשר הולכים ברחוב או עולים על תחבורה ציבורית, לא להסתובב עם שקיות יוקרתיות כמו אלה מחנות של אפל.

שוד אלים מנהטן אפל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד