י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
שלא יתבלבלו

שר הביטחון: "תחבולה טובה - מוגשת קרה"

שר הביטחון, נפתלי בנט, בביקור בעיר שדרות: "אנו צריכים לעבור מהגנה להתקפה. נפעל בעזה בזמן הנכון ובעוצמה - תחבולה טובה מוגשת קרה"

שר הביטחון: "תחבולה טובה - מוגשת קרה"
בנט בשדרות צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

שר הביטחון, נפתלי בנט, ביקר היום (א׳) בעיר שדרות, לאחר הירי אמש לעבר עוטף עזה. השר ביקר במרכז ההפעלה העירוני, קיים מפגש עם ראשי הרשויות בעוטף ופגש את תושבי העיר. בביקור השתתפו גם מפקד אוגדת עזה, תא״ל אליעזר טולדנו, ראש מחלקת מיגון בפיקוד העורף, אל״מ דודו עבאדא, וגורמי ביטחון נוספים.

השר ביקש להביע את הערכתו לתושבי עוטף עזה שמגלים חוסן לאור המצב המורכב, והנחה את גורמי המקצוע לסייע בכל ההיבטים האפשריים.

"האויבים שלנו התרגלו שאפשר לירות על מדינת ישראל. אנחנו צריכים לשנות את זה" הבהיר בנט. "כל אויבינו, מאיראן דרך חיזבאללה ועד דאעש בסיני, רוצים לשבור אותנו. אבל שלא יתבלבלו, כי אנחנו מנצחים. עם ישראל מנצח".

"בסופו של דבר" אמר שר הביטחון, "היכולת שלנו לקבל החלטות אמיצות נובעת מביטחון עמוק שמוקרן מכם, מהעם. אנחנו צריכים לעבור מתפיסה הגנתית לתפיסה התקפית. את מה שנעשה אנחנו נעשה בזמן הנכון, בדרך הנכונה ובעוצמה. לא בהיגררות. תחבולה טובה מוגשת קרה, לא כשהדם רותח והצד השני מחכה לך דרוך".

שר הביטחון נפתלי בנט שדרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד