י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
מתי יתקוף שוב?

הזוי: התוקף הסדרתי בבני ברק שוחרר - "לא נשקפת סכנה ממנו"

למרות שמדובר בתוקף נשים ונערות סדרתי, השופטת החליטה לשחרר בן 65 תושב בני ברק למעצר בית, כשמי שישמרו עליו שלא יפר אותו, הן אשתו ובתו | "יש גבול כמה ניתן לאשר הארכות מעצר. אני יודע שכשהחשוד נמצא בביתו לא נשקפת סכנה ממנו", כך אמר פרקליטו בדיון

הזוי: התוקף הסדרתי בבני ברק שוחרר - "לא נשקפת סכנה ממנו"
צללית אדם במדרגות צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

למרות הפגיעות המרובות בנשים וקטינות, השופטת החליטה לשחרר למעצר בית, אדם שפרקליטו הודה כי מדובר ב"דחפים שאינם נשלטים על ידו", כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

לאחר עשרה ימים במעצר מאחורי סורג ובריח, המשטרה ביקשה הבוקר (ראשון) בפעם הרביעית להאריך את מעצרו של בן 65 מבני ברק בארבעה ימים נוספים, לאחר שעל פי החשד תקף ילדות ונערות בבני ברק.

כבר בשבוע שעבר דווח כאן ב'בחדרי חרדים' כי בשנה האחרונה הוגשו נגדו כתבי אישום על ארבעה מעשים דומים, בשני כתבי אישום שהוגשו לפני כחודש ולפני כשמונה חודשים, המפרטים את המעשים המגונים והנוראיים אותם ביצע שוב ושוב.

הערב אנו מפרסמים ב'בחדרי חרדים' את הפרטים: במקרה הראשון היה זה בח' שבט (ינואר 2019) בשעות הבוקר המאוחרות, אז החשוד עמד מול שתי נשים ברחוב כהנמן בבני ברק ופגע באחת מהן. המקרה השני קרה ממש בסמוך לראשון, כאשר חלף ליד אשה נוספת באותו הרחוב, פגע גם בה.

במקרה השלישי, בי"ט אדר תשע"ח (מרץ 2018), צעד ברחוב רבי עקיבא בבני ברק, חסם את דרכה של אשה, תקף אותה ונכנס לבניין מגורים. היא הזמינה את המשטרה וכאשר שוטר הגיע למקום, הנאשם נכנס לרכבו והחל לנסוע. שוטרים ביקשו ממנו להזדהות והוא בתגובה החל לברוח בנסיעה פראית. רק כאשר נתקל בפקק תנועה, הוצא מהרכב על ידי שוטרים ונעצר. אז הוא תקף את השוטרים, ירק עליהם, דחף אותם, הכה את אחד השוטרים באגרוף ואף נשך את אצבעו.

במקרה הרביעי, כך על פי כתב האישום, בערב ט"ו באב תשע"ז (אוגוסט 2017), הנאשם היה בקניון איילון בשעות אחר הצהרים, ניגש לילדה בת 13 ופגע בה. שוטרת שלא הייתה במשמרת הבחינה בכך, ניגשה לנאשם והזדהתה בפניו וביקשה את פרטיו, הוא בתגובה תפסה בחולצתו, אז תקף אותה ונמלט.

השוטרת ביקשה את עזרת עוברים ושבים, אכן אחד מהם תפס את הנאשם, תוך כדי שנכנס לרכבו והניע את המנוע. בתוך כך כבר הגיע תגבור שעצר את הנאשם. כשנאזק, צעק לשוטרת "שאלוקים יתנקם בך, שיקרו לך דברים רעים ונוראיים".

לטענת פרקליטו עו"ד יחיאל וינרוט, "יש גבול כמה ניתן לאשר הארכות מעצר. אני מכיר את המקרה מקרוב ואני יודע שכשהחשוד נמצא בביתו לא נשקפת סכנה ממנו". הפסיכולוג המלווה את החשוד תיאר את החשוד כ'נעבעך', שבאחד המקרים אף ביקש רשות מאשה לפני שפגע בה. "לא באתי להקל בעונשו" אמר, "כשהוא נמצא בבית ואשתו אומרת לו שב - הוא לא זז", והמליץ לשחררו עם איסור לצאת מהבית ללא ליווי.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי השופטת ענת יהב אמרה בהחלטתה כי "ככל שהחקירה הולכת ומתקדמת, מתגלים עוד ועוד מקרים", אולם מאידך מדובר באדם מוגבל שמצבו הרפואי לא תקין. היא קיבלה את חוו"ד של הפסיכולוג שמטפל בו מזה כשנה, שניתן לשחררו למעצר בית בפיקוח האישה והבת.

"מדובר באירוע חמור, הכולל מספר רב של פגיעה בקטינים ואינני מתעלמת מעובדה זו" אמרה השופטת, "אולם נראה לי שכעת, לאחר כ-10 ימים, ניתן להסתפק בחלופת מעצר", בדמות מעצר בית בפיקוח האישה והבת וכן חבר נוסף שיגיע לבית החשוד למשך שעתיים מידי ערב, לוודא שהתנאים המגבילים נשמרים בקפדנות.

בתום הדיון הורתה לשחררו למעצר בית עד ליום רביעי השבוע, תוך התחייבות עצמית בסך 10,000 ש"ח, ערבות צד ג' בסך 10,000 וכן הפקדה של 4,000 ש"ח.

למרות זאת, הטוען המשטרתי רס"ר לירן קקוב, ביקש מהשופטת לעכב את שחרורו של החשוד על מנת להגיש ערר על ההחלטה, וכצפוי פרקליטו התנגד לכך. השופטת ענת יהב עיכבה את שחרורו בפועל למעצר בית עד מחר (שני) בשעה 11:00. מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי עד אז המשטרה צפויה להגיש ערר על שחרורו.

וביערת הרע מקרבך מעשים חמורים מעשים מגונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד