ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
מקרה שני מאז תחילת החורף

חשד: צעיר נפצע קשה מפגיעת ברק

מקרה שני לחורף זה. לאחר מותו הטראגי של הבחור הצעיר אשר חזות ז"ל בחג הסוכות, הערב נפצע צעיר נוסף קשות מפגיעת ברק בפארק | הוא אושפז במחלקת טיפול נמרץ עם סימני פגיעה מהתחשמלות בגופו

חשד: צעיר נפצע קשה מפגיעת ברק
אמבולנסים בזירה צילום: תיעוד מבצעי מד"א

חשד: ברק פגע בצעיר ישראלי בפארק בשטח המועצה האזורית מגידו, והוא פונה במצב קשה לבית החולים רמב"ם בחיפה.

מבית החולים רמב"ם נמסר כי בעקבות חשד לפגיעת ברק, הפצוע טופל בחדר הלם. "הוא כעת באמצע בדיקות סי טי כדי לעמוד על חומרת הפגיעה. הוא מורדם ומונשם ומוגדר קשה" נמסר.

הוא הועבר לאשפוז במחלקת טיפול נמרץ.

דובר מד"א, זכי הלר מסר כי הערב בשעה 18:56 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על צעיר שככה"נ נפגע ממכת ברק, בשטח פתוח באזור מועצה אזורית מגידו. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי מציל חיים, ופינו לבי"ח רמב"ם צעיר כבן 18 במצב קשה, עם סימני פגיעה מהתחשמלות בגופו, מורדם ומונשם.

פאראמדיק מד"א אלמוג שק סיפר: "חברנו לרכב סמוך לרמת השופט, העבירו אלינו צעיר כבן 18 עם סימני פגיעה מהתחשמלות, מיד הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה, הנשמה, טיפול תרופתי וחימום, ופינינו אותו בדחיפות לביה"ח תוך המשך טיפול כשמצבו קשה ויציב".

לפני כחודשיים נפגע אשר חזות בן ה-14 יחד עם בני משפחתו תושבי באר שבע מפגיעת ברק בחוף זיקים. אשר ז"ל לא שרד ונפטר בבית החולים ברזילי באשקלון לאחר מספר ימים. בני משפחתו נפצעו והחלימו כעבור כמה ימים.

 

פגיעת ברק אשר חזות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד