י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
נתניהו אהב ושיתף

היועץ החרדי תקף את הבוס לשעבר "אני מתבייש בך"

חבר הכנסת יואב קיש שהטיל אמש פצצה באולפן 'ערוץ 12' כשהכריז כי הוא חובר למחנה גדעון סער, איבד לא מעט חברים ואולי לא לקח את ההשלכות המלאות בחשבון. גם יועצו החרדי לשעבר לא אהב את חציית הקו וכתב, "יואב קיש הפך את עורו" | נתניהו אהב ושיתף

היועץ החרדי תקף את הבוס לשעבר "אני מתבייש בך"
מוטי קסלר צילום: מתוך פייסבוק

לאחר שהודיע אמש (מוצ"ש) באופן פומבי, על כוונתו לתמוך בחבר הכנסת גדעון סער בהתמודדותו מול ראש הממשלה בנימין נתניהו על תפקיד יו"ר 'הליכוד' - עוזרו החרדי לשעבר של חבר הכנסת יואב קיש, יצא למתקפה נגדו, כשגם העוקב בנימין נתניהו שיתף את דבריו.

מוטי קסלר, מי שהיה בעבר עוזר במתכונת מתמחה בלשכתו של קיש, כתב ברשת הפייסבוק, "כולם יודעים שהייתי מקורב לחה"כ קיש ואף הייתי מתמחה בלשכתו כשנה וחצי. בפריימריז התנדבתי לעזור לו וביליתי שעות רבות לשכנע אנשים להצביע עבורו".

קסלר בימים הטובים עם ח"כ קיש

קסלר ציטט את דברי חז"ל בפרקי אבות, "הַקִּנְאָה וְהַתַּאֲוָה וְהַכָּבוֹד מוֹצִיאִין אֶת הָאָדָם מִן הָעוֹלָם" והוסיף, "אמרו חז"ל וידעו למה... יואב קיש לא קיבל את התפקיד שרצה. יואב קיש הפך את עורו".

"גדעון סער יודע בדיוק לנצל את החולשות הללו. עוד מן הדברים שלעולם לא ייסלחו לו", הוסיף קסלר שסיפר כי הוא שוחח היום עם קיש ואמר לו, "המערכה הפעם זו כנראה המערכה האחרונה בתולדות הדמוקרטיה בישראל. בהיסטוריה תרצה להיזכר כמי שעמד בצד של הטובים. בצד האמת הצדק והיושר. אני באמת מדבר מדם ליבי. שורף לי הלב עכשיו - אני פשוט מתבייש בך".

קסלר עם נתניהו

ראש הממשלה בנימין נתניהו שנחשף לפוסט של קסלר הצעיר, שיתף אותו בחשבון הפייסבוק שלו מבלי להוסיף דבר מה.

מוטי קסלר יואב קיש גדעון סער בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד