כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

לראשונה בישראל: נסיעות מבחן בין לאומיות של יצרן קטנועים

אירוע ההשקה העולמי ייערך ב-20 ו-21 במאי כאשר העיתונאים והמפיצים הזרים יחלו להגיע לארץ יום קודם לכן ■ מדובר באירוע ראשון מסוגו בו יצרן רכב בוחר לקיים השקה עולמית לדגמים חדשים בישראל

  • ט' אייר התשע"ב
צילום: יעקב נחומי
צילום: יעקב נחומי

יצרני הרכב עורכים לכל דגם חדש נסיעות מבחן מרוכזות לעיתונאים מרחבי העולם. כך, מתאפשרת חשיפה מרוכזת לדגם החדש חודשים ספורים לפני שמתחיל שיווקו. נסיעות כאלה נערכות לרוב במדינות דרום-אירופה כמו ספרד, פורטוגל או איטליה. אבל כעת, יצרנית הקטנועים הטיוואנית סאן-יאנג עומדת לקיים נסיעות מבחן כאלה בישראל.

ההשקה העולמית של דגמי סאן יאנג החדשים תתקיים בתל אביב ב-20 וב-21 במאי לאחר שישראל גברה בהתמודדות על ספרד, פורטוגל ויוון בזכות לארח את ההשקה. מדובר באירוע ראשון מסוגו בו יצרן רכב בוחר לקיים השקה עולמית לדגמים חדשים בישראל.

במסגרת ההשקה יגיעו לישראל עשרות עיתונאים ומפיצים מ-12 מדינות באירופה והעולם שישתתפו בהשקת דגמי 2012 של סאן יאנג, הג'וי-מקס 125, 250 וה-300 החדשים. מלבד העיתונאים והמפיצים יגיעו להשקה גם מנהלים בכירים מטעם היצרנית סאן יאנג מתחום השיווק והמחקר ופיתוח.

גדי אבירם, מנכ"ל מטרו מוטור, אמר כי "אנחנו גאים בבחירה של סאן יאנג לקיים את ההשקה העולמית של דגמי 2012 בישראל ורואים בבחירה זו הבעת אמון מרגשת של היצרן בשוק המקומי. ב-30 השנים האחרונות מטרו מובילה ומקדמת את תרבות הדו-גלגלי בישראל ואין ספק שאירוע מיוחד מהסוג הזה הוא נקודת ציון חשובה למטרו ולשוק הדו-גלגלי בישראל".

אירוע ההשקה העולמי ייערך ב-20 ו-21 במאי כאשר העיתונאים והמפיצים הזרים יחלו להגיע לישראל יום קודם לכן. תוכנית ההשקה תכלול אירוע חשיפה של דגמי סאן יאנג החדשים, רכיבה והתרשמות מהדגמים החדשים ברחבי העיר תל אביב, סיור בירושלים ובים המלח ויום חופשי לבילוי בתל אביב.

דגמי הסאן יאנג ג'וי-מקס החדשים בנפחים של 125, 250 ו-300 יציגו מנועים חדשים וחזקים יותר, עיצוב חדש זורם וספורטיבי ומספר פיצ'רים חדשים ויוצאי דופן כגון מערכת חימום מובנית, מערכת תאורה מתקדמת עם חיישן אוטומטי לאורות גבוהים ונמוכים, אורות ערפל, חיבור USB מובנה עבור טלפונים ניידים ועוד.

בנוסף, תחשוף סאן יאנג בישראל את מנוע ה-300 סמ"ק החדש והמתקדם מתוצרתה החזק ב-30% מהמנוע בנפח 250 סמ"ק ששימש עד כה את הג'וי-מקס 250, מהקטנועים הנמכרים בישראל בשנים האחרונות. בנוסף לעלייה המשמעותית בכוח המנוע יציג המנוע החדש תצרוכת דלק משופרת של כ-38 קילומטר לליטר.

המשלוחים המסחריים הראשונים של הכלים החדשים יגיעו לישראל כבר במהלך חודש יוני. הביקוש העולמי לדגמים החדשים הוא גדול במיוחד, אך יחד עם זאת הובטחה לשוק הישראלי עדיפות באספקת הכלים החדשים.
מבחן נסיעה קטנוע ישראל השקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד