י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הנפגעת ואביה מצאוהו פוגע בעוד בנות

בית המשפט חזר בו: תוקף הנערות מבני ברק - יישאר במעצר

התפתחות בחקירה: גבר בן 65 שתקף ילדות ונערות בבני ברק חשוד בשיבוש החקירה והוגשה נגדו הצהרת תובע לקראת כתב אישום • המשטרה: "בית המשפט שגה בהוראתו" • לאחר שקיבלו אינדיקציה לשיבוש חקירה על ידי החשוד - הוחלט להאריך את מעצרו בעוד יומיים • כל הפרטים

בית המשפט חזר בו: תוקף הנערות מבני ברק - יישאר במעצר
אילוסטרציה צילום: stocksnap.io

לקראת כתב אישום שלישי תוך שנה: אתמול (ראשון) פרסמנו כאן ב'בחדרי חרדים' כי תושב בני ברק בן 65 שלחובתו כתבי אישום על תקיפת בנות ונערות בבני ברק, ולפני כשבועיים אף נעצר בחשד כי הוא ממשיך במעשיו ותקף עוד נערות - שוחרר על ידי בית המשפט למעצר בית למרות המסוכנות הנשקפת ממנו.

הבוקר המשטרה הגישה לבית משפט המחוזי בתל אביב ערר, שם כתבו כי "שגה ביהמ"ש הנכבד עת הורה על שחרור המשיב מבלי לייחס משקל מכריע למסוכנות הנובעת מן המשיב, אשר באה לידי ביטוי בכך שהמשיב ביצע מעשים מגונים במספר בנות", מעבר לאישומים שהוגשו נגדו במהלך השנה האחרונה.

עוד טענו במשטרה כי בית המשפט טעה בכך שלא התייחס בהחלטתו "להתפתחות החקירה והתגלות מקרים נוספים מפעם לפעם. כמו כן, שגה בית המשפט קמא שלא התייחס למסוכנות העולה מעברו של החשוד, לחשוד 3 תיקים המתנהלים בגין מעשים דומים".

בדיון שנערך הבוקר, ציינה החוקרת פקד מירב עזרא כי מאז ההחלטה אתמול לשחררו, חלה התפתחות בחקירה וביקשה להחזיר את הדיון לבית משפט השלום, כדי שיבחן את ההתפתחות. השופטת מעין בן ארי, שעיינה במסמכים, מחקה את הערר והחזירה את הדיון לבית משפט השלום.

בדיון שנערך לאחר מכן בבית משפט השלום, אצל אותה השופטת ששחררה אותו אתמול, הוגשה הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום, וכן הציגו התפתחות שחלה בחקירה, ובנוסף הטוען המשטרתי גיא קלדרון הציג לשופטת אינדיקציה לשיבוש חקירה על ידי החשוד.

לטענת עו"ד יחיאל וינרוט פרקליטו של החשוד, "יש כאן ניצול לא ראוי של ההליך, מהבחינה הזו שאלמלא היה מתבקש אתמול עיכוב ביצוע לצורך הערר, החשוד היה משוחרר. הערר נמחק והחשוד נשאר במעצר. כאשר החשוד במעצר הוא לא מקבל את הטיפול התרופתי לו הוא זקוק וגם את הדבר הזה יש להוסיף למאזן השיקולים".

השופטת ענת יהב אמרה כי עם הגשת הצהרת התובע לקראת כתב אישום, "הרי שהמצב המשפטי אינו דומה למצב המשפטי כפי שהיה אתמול, מה גם שעיינתי בראיות נוספות ומדובר אמנם בהתפתחות נוספת", והחליטה להאריך את מעצרו של החשוד ביומיים נוספים, עד ליום רביעי.

מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה, כי תלמידת בית ספר בבני ברק דיווחה כי נפגעה על ידי החשוד, ומספר שבועות לאחר מכן הבחינה בו ברחוב והזעיקה את אביה. הקטינה עקבה יחד עם אביה אחר החשוד, ולמרבה הפתעתם הבחינו בחשוד פוגע בארבע בנות נוספות.

החשוד כאמור נעצר לפני כשבועיים ומעצרו הוארך מעת לעת. אתמול (ראשון), כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', השופטת ענת יהב הורתה לשחרר את החשוד למעצר בית למשך ארבעה ימים, אולם שחרורו בפועל עוכב לבקשת היחידה החוקרת על מנת שיוכלו להגיש ערר. הבוקר כאמור, המשטרה הגישה לבית משפט המחוזי בתל אביב ערר, שהוא אמנם נמחק את החזיר את הדיון לבית משפט השלום, שם הוגשה נגדו הצהרת תובע ומעצרו הוארך.

מעשים חמורים מעשים מגונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד