ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"עיוות מוחלט"

כך נאבק חה"כ אשר בערים המחללות שבת

יו"ר סיעת יהדוה"ת, חבר הכנסת יעקב אשר, יוצא למאבק בערים המעודדות חילול שבת ובפנייה למשרד האוצר הוא דורש לעצור את העלאה בארנונה לאותן עיריות • "עיוות מוחלט של סדרי עדיפויות זו שערורייה שאינה מתקבלת על הדעת"

כך נאבק חה"כ אשר בערים המחללות שבת
יעקב אשר בכנסת צילום: פלאש 90

לאור ריבוי חילולי השבת שנפוצו לאחרונה בערי ישראל ובעיקר בערי המרכז כאשר בערים מסוימות אף העירייה מממנת ומעודדת תחבורה פרטית לציבור הרחב ללא עלות, חבר הכנסת יעקב אשר מנסה להילחם בתופעה. אשר פנה למשרד האוצר בדרישה לא לאשר העלאה בארנונה לערים המעודדות חילול שבת.

"אל תאשרו העלאת ארנונה בערים בהן ראשי העיר עושים מהלכים פופוליסטים לצרכי יח"צ דוגמת תח"צ בשבת, ובלא כל הצדקה מוסרית מנתבים את כספי הציבור לפרויקטים שרוב התושבים אינם זקוקים להם" כותב אשר בזעם.

"אילו טובת האזרחים מול עיניהם, חובה עליהם להתמקד ולנתב את כספי העיר לשיפור תחומי החינוך והרווחה, הנקיון, התברואה והבריאות להם זקוקים רוב מוחלט של תושבי עירם באופן ישיר ומיידי". 

אשר מוסיף ומבקר את הערים המעודדות חילול שבת: "בימים אלו בהם אנו נחשפים לנתונים הקשים של דו"ח העוני האלטרנטיבי ולשורת המצוקות היומיומיות איתן מתמודדים מאות אלפי משפחות ומעל מליון ילדים וקשישים, ההתעלמות מהסיוע הדחוף להם הם זקוקים, זהו בזבוז משווע ושוד הקופה הציבורית. - משאבי העירייה אסור שיהיו 'פרה חולבת' שראשיה יכולים לעשות בהם כרצונם, העלאת ארנונה בערים בהן יש עיוות מוחלט של סדרי עדיפויות זו שערוריה שאינה מתקבלת על הדעת" מסיים אשר.

יעקב אשר חילול שבת משרד האוצר ארנונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד