י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

הספא של מלון ממילא בירושלים מדורג בין 35 האתרים הטובים בעולם

מתחם "אקאשה" נכנס לרשימת אתרי הספא החדשים הטובים ביותר לשנת 2012 של המגזין ה-Condé Nast Traveler

ספא ממילא ירושלים. צילום: עמית גירון
ספא ממילא ירושלים. צילום: עמית גירון

המתחם ההוליסטי "אקאשה" של מלון ממילא בירושלים, נכנס לרשימת 35 אתרי הספא החדשים הטובים ביותר לשנת 2012 של המגזין ה-Condé Nast Traveler המהדורה האמריקאית.

הספא של מלון ממילא שוכן משתרע על פני 1000 מ"ר וכולל, פרט לספא, גם חדר כושר, בר אורגני ומרכז פילאטיס ויוגה. יחד עם הספא הישראלי מדורגים גם אתרי ספא נוספים מארצות כמו הודו, סין, ברזיל וטורקיה.

פירוש השם "אקאשה" הינו המרחב שבו נפגשים ארבעת האלמנטים של הטבע המאפשרים חיים: אלמנט האש מיוצג על ידי חדר הכושר, המים מיוצגים על ידי הספא, האוויר מיוצג על ידי מרכז הפילאטיס ויוגה והאדמה מיוצגת על ידי הבר האורגני.

"מטרתנו היתה להקים בירושלים מלון ספא ולייף סטייל מודרני ברמה עולמית אשר ימשוך אליו קהל מקומי ועולמי של מטיילים מתמידים" אומר אלי מאור, מנכ"ל מלון ממילא , "מלון ממילא הוא מעין חלון דרכו האורחים יכולים לראות ולחוש את ירושלים בשיאה. הכניסה לרשימת אתרי הספא הטובים ביותר של ה-Condé Nast, היא צעד מרגש בקידום המחויבות של המלון לחשיפת ירושלים לקהל רחב יותר ובמתן חווית אירוח חדשנית והוליסטית בישראל".

מלון ממילא, נמצא בלב העיר ירושלים לצד שדרת הקניות והבילוי אלרוב שדרות ממילא, הצופה אל חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ושער יפו. במלון 194 חדרים מעוצבים ומגוון מסעדות וברים כמו הרופטופ - מסעדת הגג, המירור-בר, בר יינות, ממילא קפה ואחרים.
ספא ירושלים ממילא איכות דירוג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד