י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
המאבק על הספין

נתניהו דוחה ההצעה ופונה לאיווט: מו"מ מואץ ב-48 השעות שנותרו

כאשר בקופה נותרו 48 שעות אחרונות לאפשרות להרכיב ממשלה ולהימנע מבחירות נוספות, ראש הממשלה נתניהו דוחה את הצעתו של יו"ר כחול לבן לוותר על החסינות ולשבת למו"מ וטוען כי מדובר "בתרגילים שקופים" • הוא פונה לאביגדור ליברמן: "מו"מ מואץ ב-48 השעות שנותרו"

נתניהו דוחה ההצעה ופונה לאיווט: מו"מ מואץ ב-48 השעות שנותרו
בנימין נתניהו צילום: הדס פרוש, פלאש 90

לאחר שבישיבת סיעת כחול לבן, הציב יו"ר המפלגה בני גנץ לראש הממשלה נתניהו תנאי להרכבת הממשלה "אם תוותר על חסינות אנחנו פרטנרים לתחילתו של שיח". נתניהו ממהר להגיב ואומר "די עם התרגילים".

"גנץ ולפיד, די עם התרגילים השקופים שנועדו להסיט את תשומת הלב מכך שאתם מסרבים להקים ממשלת אחדות לאומית רחבה שתכונן ברית הגנה עם ארה״ב ותספח חלקים נרחבים של יהודה ושומרון" כותב ראש הממשלה בהודעה לתקשורת בניסיון לשנות את השיח שעל סדר היום.

"כיוון שלפיד וגנץ מתמידים בסירובם ועוסקים רק בספינים חלולים" כותב ראש הממשלה ומפנה את תשומת הלב לליברמן, "נותרה רק אפשרות אחת למנוע בחירות מיותרות: אני קורא לאביגדור ליברמן להיכנס למו"מ מואץ ב-48 השעות שנותרו כדי להקים ממשלת לאומית חזקה לישראל".

כזכור, בפתח ישיבת הסיעה של מפלגת 'כחול לבן', גנץ קרא לנתניהו: "אני חוזר היום על מה שאמרתי לך ולנציגיך מהיום הראשון של המשא ומתן- אם תוותר על חסינות אנחנו פרטנרים לתחילתו של שיח. גררת אותנו לבחירות כבר פעמיים בגלל החסינות, התבצרת בקווי היסוד של הבלוק בשל החסינות, וגם כעת נדמה לך שבחירות נוספות יאפשרו לך רוב שיאפשר לך חסינות".

מכחול לבן נמסר בתגובה להודעת נתניהו: "הדבר היחיד ששקוף הוא הרצון של נתניהו להוביל את ישראל לבחירות נוספות רק בשביל חסינות.
נתניהו, שחרר את ישראל".

בנימין נתניהו בני גנץ אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד