י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מי כעמך ישראל

הבני ברקים נפרדו משניידר ותרמו את המצבה

בבני ברק נפרדו היום מר' ירחמיאל שניידר ז"ל שנפטר מדום לב בגיל 56 והותיר משפחה עם ילדים יתומים בביתו • בקבוצת הוואטספ ה'בני ברקים' התגייסו למען המשפחה וקניית מצבה • צפו בתמונות מהלוויה

הבני ברקים נפרדו משניידר ותרמו את המצבה
הלווית ר' ירחמיאל שניידר ז"ל צילום: שוקי לרר

פטירתו בחטף של ר' ירחמיאל שניידר ז"ל, מהדמויות המפורסמות בעיר בני ברק, לא הותירה את קבוצת הבני ברקים אדישה וכולם רצו להשיב לו על שנות העשייה למען עיר התורה והחסידות. 

הבוקר כתב מכל'ה גוטווין מזק"א בקבוצת הוואטספ 'הבני ברקים', כי כל הוצאות הלוויה על ארגון זק"א, בפעילות העיתונאי איתי גדסי מנהל הקבוצה, התגייסו החברים למען המצבה ועזרה למשפחתו שנותרה ללא כל.

חברי הקבוצה התגייסו ועם ישראל התגלה בתפארתו עת גוייסו אלפי שקלים ולאחר כמה שעות נכתב בקבוצה: "ברוך השם עמדנו ביעד לצורך הקמת מצבה על קברו של הרב ירחמיאל שניידר ז"ל, תודה לכולכם שסייעתם בחסד של אמת תבורכו מפי עליון. שנשתמע רק בשמחות".

העיתונאי איתי גדסי אמר ל'בחדרי חרדים' " הבני ברקים הוכיחו שוב שיש להם לב רחב ורחום. מייד ברגע ששמעו על המקרה המצער ועל כך שיש צורך בהקמת מצבה על קברו, נרתמו ובתוך שעות תרמו מהונם וזמנם על מנת לדאוג למצבה ולצורכי השבעה".

"זו לא הפעם הראשונה שאנו נרתמים" מדגיש גדסי, "ראינו את זה רק שבוע שעבר, כאשר עבור משפחה שפרצה שריפה בביתה ברחוב אלישע, נרתמו קבוצות הבני ברקים ביוזמת אליהו אליוביץ שהרים את הכפפה".

"תודה לאלו שנרתמו לעניין, מכלה גוטווין שמטפל בעניין המצבה, יצחק שיינין שמטפל במשפחה וצרכי השבעה. איציק לווינשטיין ויוסי רוטשטיין על ההתנדבות באיסוף התרומות מכם/ן. וכל שאר המסייעים במלאכה".

"מי שמעוניין בכל אופן לעזור למשפחה, יכול לפנות ליצחק שיינין".  

במסע הלוויה השתתפו קהל רב מתושבי העיר שליווה את ר' ירחמיאל שניידר ז"ל בדרכו האחרונה. 

ירחמיאל שניידר איתי גדסי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד