י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
שיחה מפתיעה

מה הטיח ליברמן הזועם במקלב וגפני במסדרון

ל'בחדרי חרדים' הגיע תמליל השיחה שהתרחשה היום במסדרונות הכנסת בין יו"ר 'ישראל ביתנו' חבר הכנסת אביגדור ליברמן לבין חברי הכנסת החרדים משה גפני ואורי מקלב • זו שיחה ראשונה לאחר שנה של נתק מוחלט

מה הטיח ליברמן הזועם במקלב וגפני במסדרון
ליברמן למקלב: "לא משמיץ אישית" צילום: באדיבות המצלם

בין מרתון ישיבות הסיעה ובין הפגישות עם בכירי המערכת הפוליטית, נצפו היום (שני) חברי הכנסת אביגדור ליברמן ואורי מקלב ויחד עם יו"ר 'דגל התורה' חה"כ משה גפני בשיחות צפופות במסדרונות הכנסת. לידי 'בחדרי חרדים' הגיע תוכן השיחה שהתרחשה בין הפוליטיקאים היריבים.

תחילה היה זה חבר הכנסת אורי מקלב שנפגש עם ליברמן במסדרונות הכנסת. ליברמן הטיח במקלב: "אני לא משמיץ אישית. אנחנו רואים בך חבר כנסת טוב למה אתה עושה לנו את זה?" ליברמן התייחס לאמירות של מקלב כי אנשי 'ישראל ביתנו' מושחתים.

מקלב לא נותר חייב לליברמן והשיב לו: "כל עוד אתם לא תשקרו ולא תעוותו את הנתונים, אתם מסיתים בדברי שקר שאין להם שום בסיס ואתה יודע את זה" כאן השניים נפרדו. 

לאחר מכן נצפה ליברמן גם בשיחה עם יו"ר 'דגל התורה' חבר הכנסת משה גפני. ליברמן אמר לו: "מעולם לא פגעתי בכם אישית, למה אתה קורא לי אנטישמי?".

נציין כי המחזה שנראה היום במסדרונות הכנסת, כמוהו לא נראה בשנה החולפת, כאשר בין ראשי ונציגי הסיעות החרדיות לבין יו"ר 'ישראל ביתנו' קיים נתק מוחלט והצדדים לא שוחחו או החליפו מילה לפחות באופן פומבי בתקופה הזו.

אביגדור ליברמן אורי מקלב משה גפני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד