י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
דרמה בירושלים > חשיפת 'בחדרי'

סערה ב'דגל' > מי הפעיל חוקרים פרטיים נגד מקורבו של ח"כ גפני?

סערת ענק בתוך סיעת 'דגל התורה': ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בעקבות מאבק על מכרז לתפקידים נחשקים בעיריית ירושלים, אחד מהצדדים היריבים שכר חברת חקירות כדי למצוא חומר נגד אחד המועמדים • מדובר באותו משרד חקירות שנשכר כדי להוריד מועמדתו של פינדרוס באלעד

 סערה ב'דגל' > מי הפעיל חוקרים פרטיים נגד מקורבו של ח"כ גפני?
צללית חרדי. (למצולם אין קשר לכתבה) צילום: Keren Freeman/FLASH90

חשיפה: הרוחות בסיעת 'דגל התורה' סוערות בימים האחרונים ובפרט ביממה האחרונה בעקבות מכרזים למספר תפקידים נחשקים אליהם מתמודדים כמה מועמדים משני הפלגים בתוך סיעת 'דגל התורה'.

כפי שנחשף ב'בחדרי חרדים', מדובר במכרז לתפקידים של מנהלי אגפים בעיריית ירושלים, בהם תפקיד ראש אגף החינוך החרדי ואגף התרבות התורנית, כשאליהם ניגשו מועמדים המזוהים עם ביתו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי וכן עם רה"י הגר"ג אדלשטיין.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי ב'דגל התורה' גילו שגורם אלמוני הפעיל מערך חוקרים נגד אחד מהמועמדים המזוהה עם הבית ברשב"ם 23 בכדי לנסות ולפגוע במועמדתו. על פי גורמים המעורים בנושא, מדובר באותו משרד חקירות שהביא לפסילת מועמדתו של יצחק פינדרוס בהתמודדות לתפקיד ראש עיריית אלעד.

כך או כך, ועדת המכרזים ראיינה היום באופן רשמי את כלל המועמדים לשני התפקידים והיא אמורה לפרסם את מסקנותיה, ייתכן עוד הערב או לכל המאוחר עד לסוף השבוע הקרוב, כאשר הקרב בתוך 'דגל התורה' צפוי להימשך גם לאחר מכן.

חקירות עיריית ירושלים דגל התורה אגף החינוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד