י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הותרו הספיקות

סופית > נתניהו וסער בדרך לקרב ראש בראש - "אנצח ובגדול"

אחרי שבועות של התכתשויות, ראש הממשלה מודיע הערב כי יתמודד בימים הקרובים על ראשות 'הליכוד' והבטיח כי ינצח ובגדול | גדעון סער שבינתיים נהנה מתמיכת שני ח"כים וכמה ראשי ערים וסניפים צייץ בתגובה: "נקיים מערכת בחירות מכבדת ונקיה. אציג תוכניות ועמדות ברורות"

סופית > נתניהו וסער בדרך לקרב ראש בראש - "אנצח ובגדול"
גדעון סער / בנימין נתניהו צילום: תומר נויברג/יוסי זליגר, פלאש 90

לאחר חרושת השמועות, ראש הממשלה  ויו"ר 'הליכוד' בנימין נתניהו מודיע לראשונה כי הוא צפוי לצאת לפריימריז ראש בראש מול גדעון סער בעוד כ-12 יום, כשבלשכתו בטוחים כי "נתניהו ינצח בגדול".

בתגובה לשמועות וליוזמה של חבר הכנסת דוד ביטן על כוונתו לבטל את הפריימריז, נמסר הערב רשמית מלשכת ראש הממשלה כי, "ראש הממשלה לא פועל נגד הפריימריז", וכי "אם יוחלט על בחירות כלליות יהיו פריימריז לראשות הליכוד וראש הממשלה נתניהו ינצח בגדול".

בינתיים, הקרב צפוי להיות ראש בראש בין יו"ר 'הליכוד' הנוכחי נתניהו, לגדעון סער הטוען לכתר. כאשר יתר חברי 'הליכוד' טרם הודיעו על כוונתם להתמודד או לתמוך במי מהמועמדים.

מאחורי ראש הממשלה ניצבים חלק ניכר מחברי 'הליכוד' וראשי הרשויות ובראשם השרים ישראל כץ, מירי רגב, יריב לוין, זאב אלקין ועוד, כשמאחורי גדעון סער ניצבים עשרה ראשי רשויות ליכודניקים וחברי הכנסת מיכל שיר ויואב קיש.

מי שצפוי להכריע בכל הסאגה, יהיו יתר חברי הכנסת ובהם השר גלעד ארדן ויו"ר מרכז 'הליכוד' חיים כץ וחברים נוספים שמחזיקים בבסיס כוח במפלגה, שתצא לראשונה מזה צרופה ארוכה לקרב על ראשות המפלגה.

ח"כ גדעון סער כתב בתגובה להודעת נתניהו, "מברך את ראש הממשלה נתניהו על הודעתו בדבר קיום פריימריז מוסכמים לראשות הליכוד. הליכוד היא התנועה הפוליטית הגדולה בישראל ולה מסורת דמוקרטית מפוארת".

לדבריו, "אנו נקיים מערכת בחירות חיובית, מכבדת ונקיה בה אציג תוכניות ועמדות ברורות בכל תחומי המדיניות. חברי הליכוד יכריעו".

גדעון סער בנימין נתניהו פריימריז לראשות הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד