י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
השאיר פריטים בזירה

מנהל החברה קדישא הוכה על ידי חרדי שהתחזה לשליח

משטרת מחוז אסקס בבריטניה חוקרת מקרה תקיפה של מנהל שירותי הקבורה בבריטניה במוצאי השבת האחרונה על ידי חרדי שהתחזה לשליח. הוא נזקק לתפרים בראשו | התוקף השאיר בזירה את כיפתו ומשקפיו

מנהל החברה קדישא הוכה על ידי חרדי שהתחזה לשליח
מרווין הרטוג צילום: מתוך טוויטר

המשטרה בבריטניה בודקת תקיפה חמורה של מנהל שירותי הקבורה של איחוד בתי הכנסת בבריטניה, בסמוך לביתו בצ'יגוול שבמחוז אסקס במוצאי שבת האחרון.

אתר ה'ג'ואיש כרוניקל' דיווח, כי מרווין הרטוג הוכה בחלק האחורי של ראשו בחפץ, לאחר שקיבל שיחת טלפון מגבר שביקש ממנו לאסוף חבילה שנשלחה אליו, הגבר טען כי הוא עובד בחברת משלוחים.

מרווין ספג בעיטות שוב ​​ושוב לאחר שנפל על הרצפה.

על פי הדיווח, נראה כי התוקף משתייך לכאורה לקהילה החרדית, והסתתר מאחורי עץ עד שמר הרטוג, בשנות ה-70 לחייו, הגיע לנקודת האיסוף של החבילה - מעבר לכביש מהבית בו הוא מתגורר.

לאחר שמר הרטוג שעבד כמנהל הקבורה במשך 18 שנה ושירת בעבר בצי המלכותי הבריטי, התעמת עם התוקף, שאיבד את הכיפה והמשקפיים שלו בתקיפה.

אחד מבני המשפחה אמר לאחר התקיפה, כי "מדובר באירוע מחריד לחלוטין והכי חמור שזה בוצע על ידי חבר בקהילה החרדית, נראה כי שיחת הטלפון הראשונית למרווין בוצעה על ידי מישהו שהבין את הלכות שבת".

בן המשפחה הוסיף. כי "יש לקוות כי עובדי זיהוי הפלילי של המשטרה יטפלו כעת בזוג המשקפיים והכיפה של התוקף, שתוביל אותם במהרה לגלות את זהותו של האדם שעשה זאת".

התוקף עזב את המקום במהירות לאחר העימות. לא ברור אם הוא ברח מהמקום על ידי שותף, או שביצע את התקיפה בכוחות עצמו. המשטרה בודקת צילומי טלוויזיה במעגל סגור מתחנת הרכבת Grange Hill הסמוכה.

לאחר האירוע, מר הרטוג אושפז בבית החולים, הוא נזקק לתפרים בפצעים שבראשו, לפחות שני עדי ראיה סיפרו כך. הם יצרו קשר מיד עם שוטרים שהגיעו לזירה וגבו עדויות. מר הרטוג נלקח לבית החולים הסמוך ושם שהה למשך הלילה.

הרב הראשי, הרב אפרים מירוויס היה בין אלה שהעבירו למרווין מילות עידוד ותמיכה, בתפקידו כמנהל שירותי הקבורה, נוהג מר הרטוג לקבל החלטות קשות הכרוכות בקבורות יהודיות.

היום (שני) אישר מר הרטוג ל'ג'ואיש כרוניקל' כי הוא היה הקורבן של התקיפה, אך אמר כי אינו מעוניין לדון בהמשך האירוע בזמן שהמשטרה חוקרת.

משטרת אסקס מסרה היום בהצהרה כי היא חוקרת את האירוע, שאירע מעט לפני השעה 18.20 בערב מוצאי שבת האחרון.

תקיפה אכזרית חברה קדישא מרווין הרטוג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד