י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אחרי חצי שנה

הדובר החסידי של הח"כית הודיע על פרישה

"כנשוי טרי, העדפתי לוותר על קמפיין בחירות (ככל הנראה) והאינטנסיביות הכרוכה בעבודת הכנסת", כך הודיע רפי פרלשטיין, מי ששימש בחצי השנה האחרונה כדוברה של חברת הכנסת עומר ינקלביץ'

הדובר החסידי של הח"כית הודיע על פרישה
רפי פרלשטיין בחתונתו צילום: שלומי כהן

מריח בחירות? חודש וחצי לאחר שנישא לבחירת לבו, 'הדובר' רפי פרלשטיין נפרד מהטייטל.

הוא החל דרכו בעולם התקשורת בקווי נייעס, המשיך לרדיו 'גלי ישראל', שם הגיש וערך תוכניות, לאחר מכן המשיך לעיתון המקומי 'ידיעות ירושלים', שם היה חתום על לא מעט תחקירים וחשיפות שעוררו עניין, ולפני כחצי שנה, בין בחירות לבחירות, הוא זנח את עולם התקשורת ומונה לדוברה האישי של חברת הכנסת עומר ינקלביץ' מסיעת 'כחול לבן'. 

אולם, אמש (שני) הוא הודיע במפתיע על סיום תפקידו, זאת כחודש וחצי לאחר שנישא בשעה טובה ומוצלחת לבחירת לבו, ברוב עם והמון חוגג.

פרלשטיין, בן ה-21, התייחס לפרישה בחשבון הטוויטר שלו וכתב, "בסוף החודש אסיים את תפקידי כדובר חברת הכנסת עומר ינקלביץ'. אני מודה לה מאוד על האמון בי, הייתה לי הזכות לעבוד לצידה של מנהיגה, שליחת ציבור ואישיות מיוחדת במלוא מובן המילה, שבאה לעבוד ועושה זאת מסביב לשעון. למדתי ממנה נחישות, צניעות, מסירות ובעיקר מה זו נבחרת ציבור שאשכרה באה לעשות טוב, עם אפס רוע בעיניים", ציין לשבח את הבוסית.

הוא הוסיף וכתב, "אישית, כנשוי טרי, העדפתי לוותר על קמפיין בחירות (ככל הנראה) והאינטנסיביות הכרוכה בעבודת הכנסת. ממשיך לאתגר הבא".

הברנז'ה פרגנה ובגדול, מה שמעיד על האהבה וההערצה לה הוא זוכה בקרב חבריו בתקשורת. עיתונאים רבים חילונים, חרדים ודתיים הגיבו ואיחלו לרפי ברכה והצלחה בהמשך דרכו.

אנחנו כבר סקרנים לגלות, מהו היעד הבא של איש התקשורת הצעיר והמוכשר שהספיק כה רבות ב-21 שנות חיים.

רפי פרלשטיין עומר ינקלביץ' דוברות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד