ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

"הוא כבר לא ידבר איתך", אמר הגיס בטלפון - ופרץ בבכי

חבריו של הצעיר בן ה-19 שנהרג הבוקר בתאונת אופנוע מחרידה ברחוב חזון איש בבני-ברק, מסרבים לעכל את הטרגדיה • "הוא תמיד חיפש לעזור לאנשים, לתמוך ולסייע"

זירת התאונה. צילום: אבי צורי חדשות 24
זירת התאונה. צילום: אבי צורי חדשות 24

"ההלם הוא גדול, אי אפשר להאמין", כך מגיב חבר קרוב ושכן לבניין בו התגורר הבחור שנהרג הבוקר (ד) בתאונת הדרכים הקטלנית בבני ברק, לאחר שעף עשרות מטרים מאופנוע עליו רכב עם חבר, כתוצאה מסיבה שעדיין אינה ידועה.

שמו של ההרוג טרם הותר לפרסום, הלוויתו ככל הנראה תתקיים מחר.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי אמו שוהה בחו"ל, וטרם קיבלה את ההודעה על מות בנה. ככל הנראה, בשל הפרש השעות בין המדינה בה היא שוהה לשעות בארץ. גם עם אביו טרם נוצר קשר. חלק מבני המשפחה כבר קיבלו את הבשורה הקשה.

במשטרה ממשיכים לבדוק את נסיבות התאונה. בין היתר, עולה החשד כי מדובר בתאונת 'פגע וברח', זאת לאחר שלדברי עדי ראייה רוכב האופנוע שנהרג וחברו עפו עשרות מטרים באוויר. גופתו של ההרוג נשלחה לבדיקה חיצונית במכון לרפואה משפטית באבו כביר. במקביל, בבית החולים נמשכים הטיפולים והבדיקות בבחור הצעיר יותר שנפצע בתאונה.

עוד בנושא:
רוכב אופנוע נהרג בתאונה קטלנית בבני-ברק • חשד ל'פגע וברח'

"זה הלם טוטאלי עבורי, דיברתי איתו גם בבוקר וגם אתמול בערב כשהוא חזר מטיול עם חברים מהצפון, הוא היה בחור צנוע, שקט, מחייך לכל אדם, פגשתי אותו בבית הכנסת בשבת האחרונה, מישהו ניסה להפריע לו במהלך התפילה, הוא התעלם. אי אפשר לעכל את זה", מספר ידידו של המנוח.
.
בשבוע האחרון החל ההרוג לעבוד במאפיית הצבי בבני ברק: "הוא אמר לי: הייתי עושה לך הנחות בגלל שאתה שכן שלי אבל אסור לי. ככה הוא היה, תמיד רוצה לעזור לאנשים ותמיד רוצה לתמוך ולסייע כמה שאפשר".

משפחתו של ההרוג, אחיו ואחיותיו - רובם נשואים, קיבלו את ההודעה על מותו.

"אמו נמצאת בחו"ל והיא עדיין לא יודעת", אומר חברו הטוב. "זוהי משפחה עם 7 או 8 ילדים, כולם נשואים, הוא היה הילד הצעיר בבית שטרם התחתן. חבר התקשר לפלאפון שלו בבוקר אחרי שכבר התרחשה התאונה ואמר את שמו. גיסו שהחזיק את מכשיר הפלאפון שלו באותו זמן, ענה לו: 'הוא כבר לא ידבר איתך', ופרץ בבכי מר", מספר החבר.
תאונת דרכים אופנוע משטרה בית חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד