י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הונה, זייף ומכר

אברהם ויצמן הורשע בקבלת למעלה משני מיליון ש"ח במרמה

תושב באר שבע בן 33 הורשע בגין ביצוע עבירות רבות של קבלת דבר במרמה, לאחר שבמשך שלוש שנים מכר ללקוחות פרטיים ולחברות שונות קרקעות שלא היו בבעלותו, תוך זיוף חתימות ומסמכים רשמיים של המדינה | הוא עומד בפני עונש מאסר 

אברהם ויצמן הורשע בקבלת למעלה משני מיליון ש"ח במרמה
pixabay

בית המשפט המחוזי בבאר שבע, הרשיע אתמול (שני) את אברהם ויצמן, בן 33 מבאר שבע, בגין ביצוע עבירות רבות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, זיוף מסמך בכוונה לקבל באמצעותו דבר בנסיבות מחמירות, בידוי ראיות ועוד.

על פי עובדות כתב האישום המתוקן, בו הודה הנאשם במסגרת הסדר טיעון, במשך כ-3 שנים, בהזדמנויות רבות, מכר הנאשם ללקוחות פרטיים ולחברות שונות קרקעות ומגרשים שאינם בבעלותו, תוך זיוף חתימות ומסמכים רשמיים של המדינה, ותוך הצגת מצגי שווא כוזבים כי הינו בעל זכויות בקרקעות אלה. הנאשם זייף בין היתר מסמכים, אשר הוגשו להוצאה לפועל ולבנקים, וכן לבתי המשפט.

כתוצאה ממעשי המרמה וההונאה, קיבל הנאשם במרמה מהמתלוננים סך של למעלה משני מיליון שקלים וניסה לקבל כ-15 מיליון שקלים נוספים.

במסגרת ההסדר, תעתור עו"ד טלי פלדמן מפרקליטות מחוז דרום (פלילי) להטלת עונש על הנאשם של 5,5 שנות מאסר בפועל, מאסר על תנאי, קנס ופיצוי למתלוננים.

דיון הטיעונים לעונש נקבע ליום 26.1.20 בשעה 9:00.

קבלת דבר במרמה נוכל סדרתי מכירת קרקעות זיוף חתימה זיוף מסמך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד