י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"שוקלים את דרכנו" • דיון חירום

רעידת אדמה בבית שמש: ב'דגל' שוקלים לפרוש; 'פגם קשה באמון'

לאחר שחשפנו אמש את ההסכם המלא שנחתם בין ש"ס לראש עיריית בית שמש עליזה בלוך בתמורה לכניסה לקואליציה - זעם בקרב חברי דגל התורה • גפני: "לא ניתן לשתף פעולה עם ראש העיר שמתעלמת מהסכמים" • בסיעת 'דגל התורה' מכנסים דיון חירום • 'בחדרי' עם כל הפרטים

רעידת אדמה בבית שמש: ב'דגל' שוקלים לפרוש; 'פגם קשה באמון'
רבני 'דגל' בבית שמש עם נציגי התנועה צילום: באדיבות המצלם

לאחר ש'בחדרי חרדים' פרסם אמש את ההסכם המלא שנחתם בין ש"ס לראש עיריית בית שמש עליזה בלוך בתמורה לכניסה לקואליציה - זעם בקרב חברי דגל התורה על ההסכם. ל'בחדרי חרדים' נודע כי הם שוקלים אף פרישה מהקואליציה.

בדגל התורה בבית שמש אומרים היום (שלישי) כי הסיעה "רואה בחומרה את התנהלות ראש העיר בקיום ההסכמים עמה עד עתה ובהתנהלות השוטפת במענה לצרכי ציבור דגל התורה, ובמיוחד כעת, כאשר ראש העיר סוחרת בסחורה שנתנה לשותפות אחרות ובהם דגל התורה וחותמת הסכם עם סייעת ש"ס, אך לא ניתן להתחייב על חשבון התחייבויות שנתנו לדגל התורה".

עוד אומרים ב'דגל', כי "מעשה זה הוא לא ראוי ולא מוסרי ומציף תחושות קשות של פגם באמון מצד ראש העיר, ומעמיד בספק גדול אפשרות לעבודה משותפת ואי יכולת לסמוך על מילה של ראש העירייה".

לדברי גורמים בסיעה, "דגל התורה שוקלת את המשך דרכה בשותפות הקואליציונית עם ראש העיר". ל'בחדרי חרדים' נודע כי סיעת דגל התורה תתכנס עם חברי הכנסת ועם יו"ר התנועה חבר הכנסת משה גפני עוד הערב, ותביא את הדברים בפני הרבנים.

בנוסף, ח"כ משה גפני גם הוא הביע זעם רב ותחושה קשה מהתנהלותה של ראש העיר מול דגל התורה, גפני אמר כי, "לא ניתן לשתף פעולה עם ראש העיר שהאימון בה נפגם ואשר מתעלמת מהסכמים והתחייבות שהתחייבה לדגל התורה". גפני הזמין כאמור את חברי הסיעה בבית שמש לדיון חירום.

בית שמש עליזה בלוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד