י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
שערורייה בממלכה

הקמפיין של קורבין נוהל במשך שנים מעזה

עמוד הפייסבוק שמקדם את מועמדה האנטישמי של מפלגת הלייבור הבריטית - "אנו תומכים בג'רמי קורבין" ובעל למעלה מ 72,000 חברים - נוהל מרצועת עזה משנת 2017 ועד לאחרונה

  • י"ב כסלו התש"פ
הקמפיין של קורבין נוהל במשך שנים מעזה
הפרלמנט בלונדון צילום: Yossi Zamir/Flash90

ג'רמי קורבין הוא כידוע יו"ר מפלגת העבודה הבריטית שמתמודד מול ראש הממשלה הנוכחי בבחירות הקרובות שיתקיימו ביום חמישי.

קורבין ידוע כתומך נלהב של ארגוני הטרור חמאס וחיזבאללה, אותם כינה "אחים" במספר הזדמנויות. קורבין ביקר בקבריהם של האחראים למספר פיגועי תופת נגד ישראלים, בהם מתכנני הטבח במינכן ב-1972 שם נרצחו 11 ספורטאים ישראלים.

אנשי חמאס ברצועת עזה וגם בלונדון עובדים ותומכים במפלגת הלייבור של ג'רמי קורבין לקראת הבחירות הכלליות בבריטניה ביום חמישי.

על פי נתוני חברת Tazpit TPS, עמוד הפייסבוק "אנו תומכים בג'רמי קורבין", אחת מעמודי התמיכה הגדולים והמשפיעים של קורבין ברחבי העולם המונה כ- 72,000 חברים, מנוהל מרצועת עזה.

במשך למעלה משנתיים נוהל חשבון הפייסבוק של מפלגת העבודה הבריטית על ידי וואליד אבו-רוק, תושב חאן-יונס ברצועת עזה, לאחר שאנשי מפלגת העבודה הוסיפו אותו כמנהל נוסף ביוני 2017 והכריזו עליו כי הוא "האיש שלנו בעזה". אבו רוק אישר ל- TPS כי שימש כמנהל החשבון עד לאחרונה. כך פורסם באתר "ג'רוזלם פוסט".

בנוסף, לאבו-רוק עצמו יש קשר ברור ללב קמפיין התעמולה של ארגון הטרור חמאס. גורם בכיר ברצועת עזה שביקש להישאר בעילום שם אמר ל- TPS, כי "אבו רוק משרת את קמפיין התעמולה של חמאס ומונחה על ידי חמאס".

עוד סיפר הגורם הבכיר, כי אבו-רוק הוא חוליה מרכזית בשירות התעמולה בשפה האנגלית של חמאס, וזאת בזכות השליטה המצוינת שלו בשפה.

בשנים האחרונות חמאס מקפיד להציב את אנשיו ברשתות תקשורת שונות, וכן  הוא פעיל גם ברשתות החברתיות. בעזה כידוע אין מערכת עיתונות חופשית, וערוצי חדשות ברצועת עזה נדרשים למסור את ניהול חשבונות המדיה החברתית שלהם לחמאס כדי שחמאס יוכל לשלוט בהם.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד