ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
נמלטו בידיים ריקות

חייל 'נצח יהודה' חשוד בניסיון שוד בבני ברק

חודשיים לאחר ניסיון שוד צ'יינג' בבני ברק באמצעות אקדח, נעצרו חשודים בני 19 תושבי ביתר וגבעת זאב, אחד מהם חייל נצח יהודה

חייל 'נצח יהודה' חשוד בניסיון שוד בבני ברק
שודד בפעולה. אילוסטרציה צילום: pixabay

לפני כחודשיים בוצע ניסיון שוד בעסק להמרת כספים ברחוב מיכה בבני ברק. בתחנת המשטרה המקומית פתחו בחקירה, אספו ממצאים בזירה, אולם בשלב הראשוני לא ממש הצליחו להגיע לחשודים, שבשלב מסויים התחרטו ועזבו את המקום מבלי לשדוד דבר. 

עד ראייה סיפר ל'בחדרי חרדים', כי מדובר בשני שודדים שהיו מחופשים לחרדים. "הם נכנסו לתוך הבית מתוך מחשבה שהצ'יינג'ר נמצא לבד, הם צעקו לעברו "שוד", אך בתוך החדר היה עוד אדם, ושניהם נאבקו בשודדים תוך שהם צועקים "משטרה" והשודדים נמלטו בידיים ריקות".

אתמול (שני) בבוקר נעצרו שני חשודים בני 19 תושבי גבעת זאב וביתר עילית, תוך שנערך חיפוש בבתיהם. מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה, כי אחד החשודים שנעצר, הוא חייל בגדוד 97 - נצח יהודה, הרשום כבעל הרכב שתועד בזירה. לדברי פרקליטו עו"ד משה זוהר, "אין לו שום קשר לאירוע המדובר", מלבד שהרכב נמצא בבעלותו. הוא סיפר ששוחח טלפונית עם אביו של החשוד שאמר "כמה הבושה גדולה ושהם נמצאים בסיטואציה שלא דמיינו אותה".

בחיפוש שנערך בביתו של החשוד הנוסף, בהסכמת אביו, תפסו חוקרי המשטרה ביתר היתר את הטלפון הנייד ואת נעליו של החשוד. במהלך חקירתו הציגו לו סרטון מהזירה, והוא אישר שזה אכן הוא. בנוסף, הוא נתן לחוקרים את הקוד לטלפון שלו ואישר להם לעיין בו.

לדברי פרקליטתו עו"ד פולינה סורין, והמשטרה אף אישרה זאת, בסופו של דבר הוא לא איים ולא לקח מהדירה דבר. "אישר במשטרה שהוא זה שנכנס לדירה בזמן שרצו לבצע שוד, שלבסוף לא בוצע. השניים התחרטו ויצאו מהדירה". עוד הוסיפה כי הוא לא החזיק בידו דבר.

השופט רועי פרי אמר כי נחה דעתו כי קיים חשד סביר שהצעירים אכן היו מעורבים בניסיון השוד שבוצע בבני ברק, "הנסיבות, כאשר נעשה שימוש על פי הנטען באקדח במהלכו, מלמדת על מסוכנות רבה הנשקפת מהעוסקים במלאכה" אמר.

באשר לחייל אמר השופט כי נוכח שתיקתו בחקירה על שאלות מהותיות, בין היתר, יש לכך חיזוק לגרסת המשטרה. בסופו של דיון האריכה את מעצרם של השניים ביממה, עד למחר (רביעי) בשעה 12:00.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד