י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
זמן לסיכומים

זהו הציוץ המלוייק ביותר השנה ברשת טוויטר

הרשת החברתית טוויטר חשפה אתמול את הציוצים והנושאים במובילים ברשת החברתית הפופולרית. בין המובילים חברת הכנסת לשעבר זהבה גלאון וגם איימן עודה • ומי במובילים בעולם?

זהו הציוץ המלוייק ביותר השנה ברשת טוויטר
איימן עודה צילום: יונתן זינדל פלאש 90

הרשת החברתית 'טוויטר' כבר מזמן הפכה להיות פופלרית בקרב הציבור הרחב.

הישראלים אמנם גילו את הרשת מעט באיחור ובתחילת דרכה בארץ היו בה רק פוליטיקאים ואנשי תקשורת. אולם בשנתיים האחרונות נדמה כי אם אתה לא שם אתה לא קיים.

אמש (שני) פרסמו בטוויטר סיכום רשמי של שנת 2019 ברשת החברתית. הנושאים המדוברים ביותר בטוויטר בישראל בשנה החולפת היו האירווזיון שנערך בישראל וכמובן מערכות הבחירות.

הציוץ שזכה למספר הלייקים הגבוה ביותר היה של זהבה גלאון, יו"ר מרצ לשעבר, שהגיבה ביום הבחירות האחרון לשר האוצר משה כחלון שכתב "מנהיג תנועת הליכוד הוא ראש הממשלה בנימין נתניהו והוא המועמד הבלעדי מטעמה להמשיך ולכהן כראש הממשלה", גלאון הגיבה בסרקסטיות וכתבה, "משה תמצמץ פעם אחת אם אתה מוחזק בבלפור, פעמיים אם אתה בקיסריה". הציוץ המדובר זכה לאלפי לייקים ושיתופים.

ב'גלובס' דיווחו, כי יש ציוץ שאף גרף מספר לייקים גבוה יותר, אך הוא לא נכלל ברשימה כיוון שצוייץ ב-17 בנובמבר.

הציוץ הוא של יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה, שבמחאה על דבריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו על האפשרות להקמת ממשלה בתמיכת חברי הכנסת הערבים, צייץ תמונה בה הוא נראה מצולם עם שלושת ילדיו בפיג'מות, וכתב כי "בסוף יום ארוך צריך לשים את שלושת האיומים הקיומיים האלה לישון!".

האשטגים המובילים בישראל השנה היו eurovision# כמובן לכבוד האירוויזיון, #fortnite שהוא שמו של משחק הווידאו העולמי הפופולרי, ו-#israeltothemoon בעקבות ניסיונה של החללית הישראלית הראשונה בראשית לנחות על הירח. בין ההאשטגים המובילים בעברית נכללו בין היתר #בחירות2019 , #סליחה ו-#התחלנו.

ובעולם: הפוליטיקאי המדובר ביותר בטוויטר העולמית השנה הוא איך לא - נשיא ארה"ב דונלד טראמפ. מיד אחריו נמצא נשיא ארה"ב הקודם ברק אובמה, ראש ממשלת הודו נרנדרה מודי וחברת הקונגרס האמריקאית אלכסנדרה אוקסיו-קורטז.

זהבה גלאון איימן עודה דונלד טראמפ טוויטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד