י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
28 השעות האחרונות

גנץ לנתניהו: "קיים את הבטחת הבחירות הקודמות". ביבי: "חדל מהספינים"

קצת יותר מ-24 שעות נותרו עד לפיזור הכנסת בפעם השלישית תוך שנה וראשי המפלגות הגדולות מתכתשים שוב בפומבי. גנץ פונה הערב לנתניהו כמו מה שנראה כניסיון אחרון למנוע בחירות וקורא לו לוותר על החסינות | נתניהו: "בני גנץ, אני קורא לך לחדול מהספינים" • צפו

גנץ לנתניהו: "קיים את הבטחת הבחירות הקודמות". ביבי: "חדל מהספינים"
בנימין נתניהו / בני גנץ צילום: הדס פרוש/יונתן זינדל, פלאש 90

28 שעות לפיזור הכנסת בפעם השלישית תוך שנה, ויו"ר 'כחול לבן' חבר הכנסת בני גנץ מפרסם סרטון באורך דקה, "אזרחי ישראל, נותרו קצת יותר מ-24 שעות בכדי למנוע בחירות יקרות ומיותרות", אומר גנץ.

"אני רוצה שתדעו שאני וחבריי בכחול לבן עושים את כל המאמצים בכדי למצוא מתווה שיביא להרכבת ממשלה מבלי שנוותר על עקרונות היסוד שבגללם נכנסנו לפוליטיקה".

לדבריו, "אני קורא גם הערב לנתניהו, תודיע, כפי שהבטחת לפני הבחירות הקודמות, שלא תסתתר מאחורי החסינות הפרלמנטרית ותלך להגן על חפותך בבית המשפט".

עם זאת מציין יו"ר 'כחול לבן': "חשוב לי לומר - יש לך את הזכות המלאה להגן על עצמך אבל אסור להפוך את הכנסת לעיר מקלט. עשה זאת בכדי שנוכל למצוא פתרון ולהרכיב ממשלה. למעלה ממחצית ישראל הצביעו לכחול לבן ולליכוד, יש לנו את האפשרות והאחריות להרכיב ממשלת אחדות טובה ישראל".

יו"ר 'הליכוד' ראש הממשלה בנימין נתניהו, מיהר להגיב לו וכתב: "בני גנץ, אני קורא לך לחדול מהספינים. אחרי 80 ימים הגיע הזמן שיום אחד, לטובת אזרחי מדינת ישראל, נשב ונדון ברצינות למען הקמת ממשלת אחדות רחבה, זה עדיין לא מאוחר".

בני גנץ בנימין נתניהו פיזור הכנסת בחירות 2020 בחירות לכנסת ה-23

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד