י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
סוער בבית שמש

הנציגים נועדו עם גפני "שוקלים את צעדינו"

נציגי 'דגל התורה' נועדו הערב עם יו"ר התנועה גפני ויו"ר המחלקה המוניציפלית מנחם שפירא וקבלו באוזניהם על אי שיתו"פ מצידה של ראש העיר עליזה בלוך במהלך השנה החולפת, מאז היא מכהנת כראש העיר | בתום הפגישה אמר גפני, "משבר האמון לא מותיר ברירה אחרת מלבד לשקול את צעדנו"

 הנציגים נועדו עם גפני "שוקלים את צעדינו"
פגישת נציגי דגל התורה בבית שמש צילום: באדיבות המצלם

לאחר כניסת סיעת ש"ס לקואליציה העירונית בבית שמש ובעקבות הזעם של נציגי 'דגל התורה' על ראש העיר עליזה בלוך, נציגי 'דגל התורה' בעיר עלו הערב (שלישי) לדיון חירום עם יו"ר התנועה חבר הכנסת משה גפני, כשהם שוקלים לפרוש מהקואליציה.

בישיבה השתתפו מנחם שפירא מנהל המחלקה המוניציפאלית, נציגי 'דגל התורה', שמואל גרינברג משנה לראש העיר ויו"ר 'דגל התורה' בבית שמש, וחברי מועצת העיר ישראל סילברסטין, שלמה ברילנט, חיים זמורה ויוסי גולדהירש נציג הסיעה למועצה הדתית.

בדיון ביקש גפני לשמוע את חברי סיעת 'דגל התורה' בבית שמש, שהתלוננו על אי שיתוף הפעולה בשנה האחרונה עם ראש העיר. "נציגי דגל התורה טענו על קשיים בהתנהלות במהלך כל השנה האחרונה, דברים שהובטחו לדגל התורה בחלקם לא מומשו, הקצאות ביה"כ ושאר צרכי דגל התורה כמעט ולא זכו למענה בשנה האחרונה", נטען.

בפגישה העלו את הקשיים בקהילות העיר הוותיקה מצוקת "מוסדות החינוך זועקת לשמים ובשנה האחרונה המצוקה החריפה עקב הגידול המשמעותי בשכונות ולמרות הבטחת ראש העיר לפתרון הדבר לא בא לידי ביטוי", כשבנוסף הנציגים העלו שורת טענות רבות שהיוצא מהם הוא "משבר אימון בראש העיר ופעם אחר פעם הבטחותיה אינם עומדים במבחן המציאות!!!", מסרו הנציגים.

בהודעה שיצאה לאחר הפגישה, נמסר כי סיעת 'דגל התורה' תפעל בכל כוחה למען ציבור תושבי העיר ולשגשוגה ופריחתה של העיר. כאשר חבר הכנסת גפני הוסיף כי "משבר האמון לא מותיר ברירה אחרת מלבד לשקול את צעדנו, הנציגים נשלחו להתייעצות עם הרבנים שליט"א", זאת קודם הודעתם הרשמית על פרישה מהקואליציה.

דגל התורה ראש העיר בית שמש עליזה בלוך משה גפני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד