י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
בלוך ממשיכה להסתבך

'הבית היהודי' התכנסו והוציאו את זעמם: "לא מוותרים"

"חתימת ההסכם עם ש"ס, תוך מידור מוחלט של הבית היהודי מהתהליך ולמרות התנגדות חריפה של הסיעה ושל הרבנים - הינם פגיעה אנושה באמון וביחסי הצדדים", כך בהודעת סיעת 'הבית היהודי' בבית שמש נגד ראש העיר 

'הבית היהודי' התכנסו והוציאו את זעמם: "לא מוותרים"
יונתן זינדל, פלאש 90

ההסכם שנחתם היום (שלישי) באופן סופי, בין סיעת ש"ס לבין ראש העיר בית שמש עליזה בלוך, ממשיך לעורר סערה פוליטית בעירייה, לאחר שפרטיו הכעיסו לא רק את אנשי 'דגל התורה' אלא גם את 'הבית היהודי', שיוצאים במתקפה.

הסעיף בו התחייבה בלוך להעניק לסיעת ש"ס שליטה מלאה במועצה הדתית בבית שמש, מעורר זעם, כאשר ל'בחדרי חרדים' סניף 'הבית היהודי' בבית שמש התכנס הערב לישיבת חירום בעקבות מה שהוגדר מצידם, כ "הפרה הבוטה של ההסכמים בין המפלגה לבין ראש העיר וחמור מכך - הפרת האמון מצידה".

במהלך ישיבת החירום נאמר כי "הבית היהודי היה הראשון אשר תמך במועמדותה של ראש העיר, בין היתר בשל המצב הנורא ששרר בשירותי הדת בעיר״. על כן, ציינו, "סעיף מרכזי ויסודי בהסכם הקואליציוני היה מסירת סמכויות המועצה הדתית לידי נציגי הבית היהודי".

בהודעה הרשמית של הסיעה הצהירו כי "הבית היהודי מעולם לא ויתרה על דרישתה לקבל תפקיד זה ולראש העיר ידוע הדבר היטב בייחוד לאור שיחות ופגישות תכופות ורבות הן עם נציגי הסיעה והן עם רבני הציונות הדתית".

ב'בית היהודי' הביעו את זעמם על ההסכם עם סיעת ש"ס, שלטענתם "חתימת ההסכם עם ש"ס", נעשה "תוך מידור מוחלט של הבית היהודי מהתהליך ולמרות התנגדות חריפה של הסיעה ושל הרבנים - הינם פגיעה אנושה באמון וביחסי הצדדים".

עליזה בלוך הבית היהודי סיעת שס הסכם קואליציוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד