ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
בהשתתפות כל האחים

מלונדון למונסי: הרבי מחתן את בת הזקונים

הרבי מויז'ניץ לונדון בחר לחתן את בת הזקונים, בבית מדרשו של אביו במונסי, החתונה הגדולה הערב בהשתתפות כל שמונת אדמו"רי בית ויז'ניץ ממונסי, לצד הביקורים שמקיים אצל כל אחיו בניו יורק 

מלונדון למונסי: הרבי מחתן את בת הזקונים
הרבי מויז'ניץ לונדון צילום: שלום גרוס
במונסי שבארה"ב תיערך הערב (רביעי) שמחת החתונה לבת זקוניו של האדמו"ר מויז'ניץ לונדון, עם החתן נכד האדמו"ר מרחמסטריווקא ארה"ב.
 
החתונה הגדולה תיערך בבית המדרש הגדול 'לבוש מרדכי' בשיכון ויז'ניץ במונסי.
 
כידוע לאחר הסתלקותו של האדמו"ר מויז'ניץ ממונסי בעל ה'תורת מרדכי' זצ"ל, הודיע האח הגדול הרבי מויז'ניץ ממונסי המכהן כרבי בבית מדרשו של אביו שבית מדרש הגדול בקריה שייך לכל האחים, ומי שרוצה יכול לחתן שם.
 
ואכן כך, החתונה תיערך בבית המדרש הגדול לבוש מרדכי, מקום בו התפללו אבותיו, כשכל הקהל נמצא בהתרגשות מהחתונה, כשכל האחים לבית ויז'ניץ ממונסי, ישבו ביחד במזרח משך כל החתונה.
 
לרגל השמחה הגיעו מאות חסידים מישראל, לונדון אנטוורפן ועוד מקומות. האדמו"ר מבעלזא הורה לחסידי בעלזא הגרים במונסי להשתתף בשמחת החתונה. 
 
האדמו"ר מלונדון שהה החל משבת האופרוף אצל חותנו האדמו"ר מקאלוב, הזקוק לרפואה שלמה, וקיבל קהל בבית הנגיד ר' ישראל אלתר ברגר, ובמוצאי שבת קיבל בבית הנגיד רבי יענקל פלדמן בבורו פארק. למחרת הגיע לשחרית אצל אחיו האדמו"ר מויז'ניץ ויליאמסבורג, וקיבל שם קהל בחדרו של אחיו.
 
היום, יום החופה, התפלל עם אחיו הרבי ממונסי, שנתן לו את החדר לקבלת קהל ביום החופה. כמו כן התפללו גם האחים והאדמו"רים מירושלים ומונטריאול
 
שבת שבע ברכות בשבת הקרובה פרשת וישלח, כולל הסעודות והתפילות, תתקיימנה בצל האדמו"רים בבית המדרש הגדול 'לבוש מרדכי' במונסי עם רוב האחים.
 
ביום שני בשבוע הבא, יגיע הרבי מלונדון לקהילתו של אחיו האדמו"ר מויז'ניץ קייאמישא לייק, לתפילת שחרית וקבלת קהל בחדרו.
 
בכל ריכוזי חסידי ויז'ניץ מונסי, משוחחים בערגה על החתונה ההיסטורית של הרבי היחיד בלונדון שמגיע למונסי לחתן את בתו.
ויז'ניץ לונדון ויז'ניץ ממונסי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד