י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

אז איך הוא? הגלקסי S3 עומד למבחן עולמי

התגובות למכשיר הסלולר החדש טובות ברובן והטענת היחידות נשמעות רק נגד איכות החומרים שלו; האם הוא יכול להוות איום על האייפון? התשובה היא תלוי את מי שואלים

צילום: סמסונג
צילום: סמסונג

אחרי החשיפה אתמול של מכשיר הסלולר החדש של סמגסונג - הגלקסי S3 - החלו אתרי הטכנולוגיה ברחבי העולם לכתוב את דעתם על מכשיר הדגל שאמור להוות תחרות קשה לאייפון של אפל.

בחלק מהבלוגים ברשת תהו אם המסך החדש, בגודל של 4.8 אינץ' - 22% יותר מהגלקסי S2, אינו גדול מדי. באתרים אחרים כתבו כי "הגודל לא הביא את הבוחנים להתלבט אם מדובר בטאבלט או בסמארטפון כמו מכשיר הגלקסי נוט. אם כבר, המכשיר החדש נראה כמו ילד מחוץ לנישואים בין הגלקסי S2 ולגלקסי נוט".

לפי "הוול סטריט ג'ורנל", לחובבי האייפון אין מה להרגיש לא מעודכנים. לפי האנליסט ניל מוסטון שרואיין בעיתון, "ה-S3 הוא אבולציה, אבל לא רבולציה. המכשיר הוא שיפור, אבל הוא לא משנה את חוקי המשחק והוא גם לא אייפון קילר".

באתר הטכנולוגיה t3.com כתבו כי "חלק יראו באפשרויות ההודעות החדשות, בשירותי הקול והשירותים החברתיים במכשיר כסיבות מושכות לקנות אותו. אבל חלק יראו אותן כנטל לא הכרחי על הסוללה ויבלו את השעות הראשונות לאחר רכישתו בהתלבטות איזה מהפונקציות לבטל קודם. בכל מקרה, אין ספק שה-S3 הוא טלפון חזק ויכשול לטעון לכתר כמכשיר האנדרואיד הטוב ביותר".

באתר CNET כתבו כי "הפלסטיק שממנו בנוי המכשיר עשוי להיות לא להיות אהוב על כולם, אבל השיפורים בתוכנה ובחומרה יעניקו לרוכשי המכשיר סיבה טובה לחשוק בו".

עורך CNET בבריטניה, ג'ייסון ג'נקינס, אמר ל"גרדיאן הבריטי שולי לאייפון של אפל דווקא יש סיבה לחשוש. "הגלקסי S 3 שובר את שוק הסמארטפונים וגורם לאייפון להיראות כמו הדגם של אתמול. הוא מציב את סמסונג כיצרנית טלפונים מובילה ומשרה לחץ על אפל לחשוב על משהו שונה לאייפון הבא שלה שייחף בהמשך השנה".

ג'נקינס הוסיף כי "זה מתחיל להיראות כמו מירוץ בין שני סוסים - סמסונג ואפל שנלחמות על המקום הראשון ומשאירות לשאר היצרניות פירורים. HTC, סוני, בלקברי ונוקיה הן החברות שיש להן את העבודה האמיתית לעשות".

גם הבי.בי.סי ערך מבחן למכשיר והתרשם בעיקר מהחומרה שלו. "מעבד הארבע ליבות החדש של סמסונג - שהוא הרבה יותר מהיר וחסכוני באנרגיה - מאפשר תצוגת וידיאו ברזולוציה גבוהה מבלי לגמגם... גם בזמן שימוש באפליקציות אחרות שפעלו ברקע", כתבו בבי.בי.סי. "בסך הכל המכשיר מרשים מאוד והוא צפוי לנגוס אפילו בנתח שוק גדול יותר מה-S2.

המעבד של המכשיר החדש מבוסס ארבע ליבות, בעל מסך בגודל של 4.8 אינץ', עם רזולוציית תצוגה של p720, ומצויד במצלמה אחורית של 8 מגה פיקסל, וכן מצלמה קדמית של 2 מגה פיקסל. המכשיר, אשר רץ על גבי מערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל, הוא בעובי 8.6 מילימטר, ומשקלו 133 גרם בלבד. המכשיר כולל גירסאות 16, 32 ו-64 ג'יגה בייט.

מאז השקת דגם גלקסי הקודם, גלקסי S2, בחודש אפריל 2011, מכרה סמסונג הדרום קוריאנית יותר מ-20 מיליון מכשירים מדגם זה, ובתוך כך הדיחה את נוקיה הפינית מהתואר יצרנית מכשירי הסלולר הגדולה בעולם במונחי מספר המכשירים שנמכרו.

המכשיר החדש מכיל גם כמה פונקציות שהן תשובה ישירה לאייפון של אפל.

מאסתם בסירי? הכירו את S - מערכת הקול של הגלקסי שתעזור לכם לבצע כל מיני פעולות במכשיר. בנוסף, המכשיר יכיל פונקציה חדשה שתעקוב אחרי העיניים של בעל הטלפון בזמן שהוא משתמש במכשיר. לדברי סמסונג, האופציה הזו תאפשר להתאים את תצוגת המסך בצורה האופטימלית למשתמש.
מבחן גלקסי 3 סמסונג סמארטפון אייפון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד