ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
דירה בשווי מליון דולר בירושלים

דירה בשווי מליון דולר בירושלים: התשובה המפתיעה של קרן 'עם ישראל חי' לטרור

התשובה המפתיעה של קרן עם ישראל חי לטרור ההצתות: הגרלה על דירה בירושלים שתסייע לנפגעים • השתתפות בהגרלה על דירה יוקרתית בירושלים, תסייע לחקלאים שנפגעו כתוצאה מטרור ההצתות ותהפוך אתכם לשותפים בשיקום התשתית החקלאית שנפגעה • כל הפרטים

דירה בשווי מליון דולר בירושלים: התשובה המפתיעה של קרן 'עם ישראל חי' לטרור
הכותל המערבי צילום: באדיבות המצלם

הפלונטר הפוליטי אליו נקלעה מדינת ישראל, מונע מהממשלה לקדם החלטות קריטיות בנוגע לטרור הצתות. בשנים האחרונות, במקביל למערכה בין המלחמות שמתנהלת מול גורמי הטרור ברצועת עזה, פעילי טרור שונים עושים שימוש בבלונים ועפיפוני נפץ כדי לזרוע הרס במקום שישראלים זורעים תוצרת חקלאית חיונית.

קולם של החקלאים, שאלפי דונמים שלהם עלו בלהבות בשנים האחרונות, לא נשמע. הם מתמודדים עם נזקים כבדים והיעדר יכולת ללחום את מלחמתם. באופן מפתיע, קרן 'עם ישראל חי' הוותיקה מארה"ב, החליטה להשיב מלחמה בדרך יצירתית ולהתמודד עם טרור ההצתות בדרך ייחודית – הגרלה על דירה יוקרתית בירושלים שתאפשר לציבור הרחב להיות שותף פעיל בקרב מול גורמי הטרור.

ההגרלה, שנערכת זו השנה השנייה ברציפות על ידי הקרן הנדיבה שהוקמה בשנת 2001 על ידי שמואל סקט, מציעה אפשרות לזכות בדירה יוקרתית בירושלים כדי לממן שיקום אינטנסיבי לתשתית החקלאית הפגועה באזורי עוטף עזה.

הדירה, בשווי מיליון דולר, ממוקמת בשכונת ארנונה היוקרתית בירושלים והיא מציעה לובי מפואר ומפרט טכני בסטנדרט גבוה במיוחד. באמצעות רכישת כרטיסי הגרלה שעלות כל אחד 600 שקלים הניתנים לפריסה של עד 12 תשלומים חודשיים, כל אחד יכול להפוך לשותף במיזם הייחודי וכמובן לזכות בדירה יוקרתית שנופה משקיף להר הבית והר הזיתים.

משפחות רבות מביעות בימים אלה התעניינות הולכת וגוברת בהגרלה הייחודית, שכן מדובר בדירה ששוויה מילון דולר ובמטרה חסרת תקדים. האפשרות לזכות בדירה מפוארת ועל הדרך לתרום לשיקום השדות החרוכים שספגו פגיעות קשות, יוצרת התעניינות רבה ברכישת כרטיסי ההגרלה שהולכים ואוזלים.

במהלך השנים, מאז הוקמה בשנת 2001, תרמה הקרן האמריקאית מיליוני דולרים למגוון מטרות שונות התומכות ביישוב היהודי בארץ ישראל. מתוך שליחות עמוקה ורצון לתמוך בביסוס היישוב היהודי ברחבי ישראל, כולל ביישובים הממוקמים מעבר לקו הירוק ובסמיכות ליישובים פלסטיניים, פועלת הקרן כעמותה ללא מטרות רווח המספקת מעטפת מימונית למגוון מטרות חשובות.

קרן 'עם ישראל חי' יוזמת את ההגרלה הייחודית זו השנה השנייה ברציפות, כאשר ההכנסות ממכירת כרטיסי ההגרלה משמשות את העמותה לקידום מיזמים חינוכיים, חברתיים וערכיים, ובהם פרויקט הדגל של הקרן – סיוע לחקלאים בשיקום הפעילות החקלאית שנפגעה קשות מאז החלה תופעת עפיפוני התבערה ובלוני הנפץ.

מלבד האפשרות הנדירה לזכות בדירה בשווי מיליון דולר בלב ירושלים, הירתמות הציבור לטובת ההגרלה תחזק את הזהות היהודית של מדינת ישראל ותשפיע על אופייה לאורך זמן. התשובה האולטימטיבית לאזלת היד של ממשלת ישראל בטיפול בטרור החקלאי המתמשך, היא השתתפות בהגרלה הנדירה של קרן 'עם ישראל חי'. רכישת כרטיסי הגרלה תבטיח את המשך ההתפתחות של היישוב היהודי ותשיב מלחמה אמיתית לאלה שמנסים לפגוע בצמיחה הזאת. מוזמנים להיות חלק מזה ולזכות בדירה.

כל הפרטים על ההגרלה כאן.

עם ישראל חי טרור חקלאי הגרלה על דירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד