י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הנשיא צייץ בטוויטר

סקר של המגזין היוקרתי קובע: החרדים עם טראמפ

סקר מפתיע מאד שערך מגזין עמי החרדי בארצות הברית, מראה כי הקהילה היהודית האורתודוקסית מתנגדת מאוד להדחה של הנשיא טראמפ על ידי הדמוקרטים, עקב פרשות שונות בהן הנשיא היה מעורב וגם, כמה אחוזים מהחרדים תומכים בטראמפ?

סקר של המגזין היוקרתי קובע: החרדים עם טראמפ
סקר תמיכת החרדים בטראמפ צילום: באדיבות המצלם

סקר חדש שהוזמן על ידי המגזין הפופולרי 'עמי', מצא שהתמיכה בנשיא דונלד טראמפ נותרה גבוהה בקרב יהודים אורתודוכסים, כאשר 89% אמרו כי הם מרוצים מתפקודו של הנשיא.

הסקר נערך בקרב 723 יהודים המזוהים כאורתודוקסים מרחבי 15 מדינות. הסקר גם מצא, כי 91% סוברים כי על סמך הראיות שהוצגו עד כה, אין להדיח את הנשיא טראמפ.

בשאלה בנוגע להזדהות הפוליטית לעומת זאת, עלו נתונים שונים, כאשר 39.5% מהנשאלים אמרו שהם רפובליקנים באופן גלוי וברור, 26% אמרו שהם דמוקרטים, ו -16.5% ציינו כי הם לא שייכים לאף מפלגה.

כשנשאלו במי הם סומכים יותר שילחם באנטישמיות. 92.5% אמרו כי טראמפ והרפובליקנים, 6% התלבטו ולא ענו על השאלה, ורק 1.5% אמרו כי הם סומכים על ננסי פלוסי הדמוקרטית, שמכהנת בתפקיד יו"ר בית הנבחרים.

במפתיע או לא, הנשיא טראמפ צייץ את הסקר בחשבון הטוויטר שלו עם מעל 60 מיליון עוקבים, ותייג את העיתונאי החסידי ג'ק טורקס שערך את הכתבה ואת הסקר.

הסקר המלא מופיע בגיליון 'עמי' השבוע.

דונלד טראמפ חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד