י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הלם באגרופים בקשיש

קשיש בן 70 הגיע לטיפול רפואי ונשדד באכזריות

הפרקליטות הגישה היום כתב אישום נגד תושב הפזורה הבדואית בחשד שתקף אדם מבוגר שהיה בדרכו לטיפול רפואי

קשיש בן 70 הגיע לטיפול רפואי ונשדד באכזריות
התעללות אלימה בקשישים סיעודיים צילום: דוברות המשטרה

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בב"ש, כתב אישום נגד תושב הפזורה הבדואית, אימן בטיחאת בן 29, ששדד ותקף אדם מבוגר בן 70, שהיה בדרכו לטיפול רפואי בבאר שבע.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש לבית המשפט באמצעות עו"ד אביב דמרי, בתחילת שבוע שעבר, 1.12.19, כאשר הבחין בטיחאת באדם מבוגר מגיע למכון מ.א.ר בבאר שבע לשם ביצוע בדיקה רפואית, ניגש אליו, לפת אותו בחוזקה מאחור ותקף אותו תוך שהוא דורש את כספו.

הקשיש בן ה-70, נאבק בנאשם, אך בטיחאת לא הרפה. באכזריות הפיל אותו ארצה, חבט במכות אגרוף בראשו עד שהצליח לחטוף את תיקו של הקשיש וברח מהמקום. 

הקשיש שנפגע, שחזר בפני החוקרים את התקיפה, תיאור את בטיחאת ששדד אותו. בנוסף, מצלמות האבטחה תיעדו את בטיחאת בזמן ובמקום הקרוב לאירוע השוד. הנאשם נתפס זמן קצר מאוד לאחר השוד, כשהוא מנסה לגנוב חולצה בחנות "פוקס" בקניון הנגב וברשותו כרטיסי האשראי וכרטיס נוסף של הקשיש אותו שדד.

בטיחאת בגרסתו, שיקר לשוטרים שתופסו אותו, ואמר כי הכרטיסים שברשותו הם של חבר שלו, תוך שהוא מציג את הקשיש אותו שדד - כחברו. לדבריו, הוא ביקש כי ישמור לו עליהם. כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של שוד וניסיון גניבה. 

הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה להאריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. "המסוכנות נלמדת מהעובדות בהן המשיב שודד באכזריות רבה קשיש כבן 70. המשיב לא מרפה מהמתלונן, שמתנגד לו והוא מגביר את האלימות כלפי המתלונן עד אשר מצליח לחטוף את תיקו. המשיב מתחיל בצעקות על המתלונן, עובר לתפיסת חולצתו בחוזקה וכשאלו לא עוזרים, המשיב הולם באגרופים בקשיש עד שהוא מצליח לחטוף לו את התיק" כתב עו"ד אביב דמרי​, סגן בכיר לפרקליט מחוז דרום.

אם לא די בכך, לנאשם בטיחאת, עבר פלילי הכולל 8 רישומים קודמים, הכוללים הרשעות במספר רב של תיקים, בעבירות אלימות, רכוש וסמים. בעברו ריצה מספר רב של עונשי מאסר מאחורי סורג ובריח, ביניהם עונש של 36 חודשי מאסר בפועל בגין עבירה חמורה של חבלה בנסיבות מחמירות.

שוד קשישים טיפול רפואי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד