כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

'עיר הספורט' של ישראל תשמור שבת?

עיריית נתניה תקבל בקרוב את האצטדיון החדש • חברי המועצה מש"ס דרשו: להשבית אותו בשבת • "ננסה בכל כוחנו לפעול שהמקום לא יפתח בשבת" • הסיכוי? קלוש

כדורגל בשבת?
כדורגל בשבת?

האם התנגדותם של החרדים תגרום לכך שבנתניה, המתפארת בכך שהיא 'עיר הספורט' של ישראל, לא יתקיימו משחקי ספורט בשבתות? קשה להאמין, אך התנגדותם של חברי מועצת העיר החרדים מעוררת בימים האחרונים סערה במסדרונות העירייה.

בקיץ הקרוב צפויה עיריית נתניה לקבל את המפתחות לאצטדיון העירוני החדש.

חברי מועצת העיר מסיעת ש"ס דרשו במהלך ישיבת הקואליציה שהתקיימה לפני שבועיים, כאשר עלה דיון בנושא זיכיונות למפעילים בתחומי האצטדיון, שהאצטדיון לא ייפתח בשבת.

חבר המועצה חגי חדד מש"ס אמר בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "אנחנו לא יכולים להצביע בעד חילול שבת, וזו בעיה עבור כל חבר מועצה שחובש כיפה לראשו. אנחנו ננסה בכל כוחנו לפעול שהמקום לא יפתח בשבת ונתייעץ עם הרבנים מה לעשות".

שאר חברי המועצה מתחו ביקורת קשה על החברים בש"ס. "הם צריכים להבין שזה לא תלוי בעירייה אלא בהתאחדות לכדורגל שמקיימת את המשחקים בשבת. נתניה לא יכולה להכריז כי היא מתבדלת ממדינת ישראל ועושה מה שש"ס רוצה", אמר אחד מהם.

כך או כך, סיעת ש"ס בנתניה מונה 4 חברים - התנגדותם אולי תפגין שרירים כלפי העירייה, ותמחיש לחברי המועצה החילוניים עד כמה מדובר בסיעה שעומדת על עקרונותיה, אך בפועל לא תעזור לשנות את המצב.
נתניה ספורט חרדים כדורגל אצטדיון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד