י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ניסיון חיסול?

ניסיון חיסול? השוטר הוותיק אכל כריך ולפתע נכנס להלם

שוטר וותיק ביחידה ללוחמה בטרור, נכנס למסעדה בקווינס והזמין כריך, לפתע גילה השוטר כי הוא לועס חפץ חד שפצע את פיו. מהר מאוד הוא הבין כי מישהו הטמין בכריך שלו סכין גילוח 

ניסיון חיסול? השוטר הוותיק אכל כריך ולפתע נכנס להלם
כריך צילום: Liron Almog/FLASH90

שוטר בניו יורק זכה להפתעה מחרידה כאשר התיישב לאכול כריך עם סטייק וגילה תוך כדי לעיסה סכין גילוח שהוסתר בתוך הארוחה, כך על פי המשטרה.

השוטר בן ה-56 ספג חתכים בפה כשנתן ביס בכריך שקנה במעדנייה 'בון אפיטיט' בקווינס, אחרי הצהריים ביום חמישי האחרון. השוטר משרת 24 שנים ביחידה ללוחמה בטרור.

"תודה לאל שהוא לא בלע את הלהב הזה", אמר גורם במשטרה, "הוא היה יכול לסבול מפגיעות חמורות ולהיות בסכנת חיים אם היה עושה זאת" סיפר.

הסכין שהוטמן בכריך

השוטר נלקח לטיפול רפואי בבית חולים.

משטרת ניו יורק חוקרת כיצד הלהב הגיע לארוחה, והאם מדובר באקט מכוון נגד השוטר, שאמנם היה לבוש בבגדים אזרחיים כאשר ביצע את הזמנתו, אך הגיע למעדנייה במכונית משטרה מסומנת.

"הוא בוודאות זוהה כשוטר". ציין גורם במשטרה, מפקד המשטרה בניו יורק צייץ בטוויטר תמונה של סכין הגילוח והכריך יחד עם הודעה.

"למשטרה יש אפס סובלנות למעשי אלימות כלפי שוטרים, כריך שנרכש במעדנייה של קווינס ביום חמישי, הכיל סכין גילוח שחתך את הפה של שוטר, הוא במצב בסדר, אבל תתנהל חקירה מלאה על מעשה התועבה הזה" כתב המפקד.

שוטר קווינס סכין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד