י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בשורה של ממש בעולם הרפואה

אחרי 47 שנים בשירות המדינה: הד"ר הבכיר מגיע ל'למענכם'

שימש בשורת תפקידים בכירים במערכת הבריאות האזרחית והצבאית. ינהל את המערך הרפואי של "למענכם" המעניקה יעוץ רפואי חינם. שמונים רופאים מתנדבים כיום באגודה שיסד הרב יוסי ערבליך: "ד"ר דוידזון הוא תרומה אדירה למקצועיות של החטיבה הרפואית. המטופלים יודעים שאצלנו המידע מהימן ומוסמך

אחרי 47 שנים בשירות המדינה: הד"ר הבכיר מגיע ל'למענכם'
ד"ר דוידזון והרב ערבליך מלמענכם צילום: באדיבות המצלם

לאחר שנים רבות בתפקידים בכירים בחיל האוויר ובמשרד הבריאות, הד"ר הבכיר בני דוידזון פורש משירות המדינה.

ד"ר דוידזון בוגר בית הספר לרפואה של הדסה בירושלים ובעל התמחות ראשית ברפואה כירורגית כללית ואונקולוגית במרכז הרפואי שיבא ובארצות הברית. הוא ניהל את  המרכז הרפואי אסף הרופא במשך תשע עשרה שנים ואת האגף לשעת חירום של משרד הבריאות  במשך שנתיים וחצי, עד פרישתו לגמלאות משירות המדינה.

במהלך תקופה זאת, מילא תפקידים רבים במערכת הבריאות כולל את תפקיד יו"ר המועצה הלאומית ללוגיסטיקה במערכת הבריאות, תפקיד אותו הוא נושא גם היום. קודם לכך שירת  24 שנים בחיל האוויר, בין השאר ביחידת החילוץ והפינוי בהיטס, השתלם ברפואת תעופה וחלל בארץ ובקורס מתקדם בצי ארצות הברית וסיים את שירותו בדרגת אלוף משנה, כקצין רפואה חילי של חיל האוויר.

הרב יוסי ערבליך יו"ר 'למענכם' מסר: "צירופו של ידידי ד"ר בני דוידזון הוא לא רק בשורה לאגודה אלא לכל מי שפונים אלינו מכל רחבי העולם. הרפואה המודרנית עתירת טכנולוגיה ואנשי מקצוע, ועל מנת להבטיח לפונים אלינו יעוץ ברמה רפואית גבוהה, זמינה, איכותית ונגישה וללא תמורה, אנו הקמנו מערך יעוץ רפואי המסתייע ברופאים מומחים מהשורה הראשונה. ד"ר בני דוידזון יעמוד בראש מערך זה שמטרתו לנתב את החולה אל  הרופא והטכנולוגיה הנכונים בעיתוי הנכון.

למענכם יוסי ערבליך משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד